Sezonul 2 - CLASAMENT

Discussion in 'Arhivele nationale' started by luchian, Feb 7, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    Batalii 1 la 1, batalii multi cu multi, lupte curate, lupte discutabile, adrenalina, dezamagire, amuzament, surprindere, #viclenie, incantare, experienta, demonstratie, #subordonare, drept la replica, fair-play. Lista pare prea mare pentru o singura etapa nu ? Ei bine, nu este. Chiar au fost de toate la Brands Hatch. Toti pilotii au plecat cu sperantele specifice inceputului de sezon. Unora le-a iesit. Altora mai putin. Dar asta e frumusetea curselor, adaptarea la conditii schimbatoare, adaptarea strategiilor pe baza experientei acumulate si mai ales refuzul de a renunta prea usor. Desigur ca alergam "pentru ca se ne distram", dar nu poate fi nici ca o plimbare de duminica, ar deveni rapid plictisitor. Necesita un minim de implicare, iar pilotii RLR au aratat-o cu varf si indesat luni seara.

    Din 22 inscrisi, bugetul echipelor a permis deplasarea in Anglia doar pentru 17 piloti. Pentru a le testa nervii, comisia a avut si un test psihologic ascuns - o configurare "gresita" a serverului - care a adus ceva anomalii de functionare in cursa 1. Apropo de asta, pilotii afectati (#25 P.Andrei si #88 M.Daniel) au primit pozitiile pe care se gaseau la momentul in care au fost fortati in PIT, mai exact P5 si P13.

    Bun, sa-i dam drumu:
    Cautand revansa dupa ce a pierdut titlul la mustanta sezonul trecut, #78 C.Luci se instaleaza pe prima pozitie in clasament, la sfarsitul serii. In plus, pare ca o face cu o lejeritate pe masura arongantei afisate in ultima vreme :D. Campionul en-titre #01 N.Victor il urmeaza la 4p departare, dupa 2 locuri 2 si multa distractie. Asta nu inseamna ca a renuntat la lupta, ci mai degraba ca abia se incalzeste. Probabil asteapta sa isi mai deterioreze putin conditiile de fuga (birou, scaun, volan) inainte de a se putea concentra. Subsemnatul, #09 a prins pozitia a 3a in clasamentul general, cu o prima cursa ratata dar cu victorie (discutabila) in cursa 2. Pe pozitia a 4a s-a asezat #77 G.Mihnea, unul dintre cei mai rapizi piloti in sesiunile de antrenamente libere; probabil il vom vedea mai sus imediat ce se obisnuieste complet cu masina. Doar cei de mai sus au scapat nepedepsiti de #07 D."Punisher" Andrei, ce se anunta (oare?) cerberul podiumului ?

    Pentru cei ce nu-l cunosc, #82 S.Gabriel s-a instalat pe 6, fara antrenament.. asa ca nu subestimati ce poate masina alb-albastra (Craiova cineva ?). Un nou nou venit, #44 M.Razvan a terminat seara pe 7, si inchide o zona ce se anunta foarte fierbinte, locurile P3-P7 fiind in spatiul a 5 puncte. Intrebarea care pluteste in mintile fanilor este daca si #22 D.Radu se va alatura bataliei de mai sus. Coechipierul onorific al lui Victor (cel putin nu am zarit vreo declaratie de presa), #74 S.Cristian prinde pozitia 9, si moi jos #25 P.Andrei incheie nemeritat TOP10. Spun nemeritat pentru ca ar fi putut colecta mai multe puncte in cursa a 2a, daca X (unde X este o lista mare si discutabila de posibilitati). Hai, fruntea sus si banana pe fata, ca mai sunt multe puncte in joc :D.

    O surpriza placuta (cel putin pentru umilul vostru scrib) la momentul prezent, a fost #57 B.Florentin, care arata un ritm competitiv si anunta ca poate mai mult. O franare ratata insa, l-a facut sa piarda 3p in cursa 2 (decizie). Un alt pilot cu petential #88 M.Daniel, se afla pe 12 deocamdata. Sunt convins ca dupa ce va atinge "perfectiunea om-masina" ca sa citez un clasic al sezonului trecut, vom vedea mai mult. Sau poate chiar mult mai mult. #76 B.Marton n-are teama de superstitii si spune DA pozitiei 13 in clasament, sustinut (sau amenintat, dupa caz) de #81 ML.Mihai pe 14. Hipsterul nostrul, #05 P.Dorin nu si-a putut defila "pielea" in prima etapa si asta l-a impiedicat sa se concentreze. Se pare. Mezinul (?) grilei #10 A.Phlip, este indeajuns de rapid pentru rezultate si mai bune, mai are insa nevoie de putin experienta de cursa. Varsta ii permite (si promite) chiar asta - facilitatea de a invata si progresa foarte rapid. Un alt pilot care nu si-a putut arata adevarata "piele" (nu de oaie) a fost #64 Z.Catalin. A fost insa prezent, a terminat cursa si a marcat 1p.

    Apropo de 1p, poate parea putin; dar sa nu uitam ca fiecare punctulet va conta la final, in marea TOMBOLA.

    P18-P23 sunt pilotii care au fost absenti prima etapa si pentru care nu e clar inca sub ce piele vor alerga (daca vor alerga). Asa ca va multumesc in avans pentru a fi lamurit rapid detaliile/intentiile :).

    RLR_S2_E1.jpg

    In general, spun felicitari pentru toti pilotii, si chiar daca se poate mai bine, personal gasesc ca atitudinea pe circuit a fost in linie cu ceea ce se doreste; cu atat mai mult cu cat Brands Hatch testeaza limite, nefiind nici smooth, nefiind nici prea lat, nefiind nici prietenos cu depasirile. Hai sa vedem daca trecem testul si pe Zandvoort, care face Brands-ul sa para o fetita cuminte si cu fundite roz.. :whistle:

    Daca doriti sa va impartasiti impressile/trairile din cursa sau de dupa, o puteti face in topicul Etapei 1. (daca nu e prea clar ce vreau sa spun, un exemplu - nu singurul - de a o face, aveti AICI, din sezonul trecut).
     
    Last edited: Feb 7, 2019
    Dinca Andrei, ihlades and M.Georgescu like this.
  2. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    Fierbinte etapa cu numarul 2, cu batalii incrancenate de-a lungul intregii grile. E bine ca unii s-au distrat, e mai putin bine ca nu toata lumea. As dori asadar sa profit de ocazie pentru a sublinia cateva idei si filozofia acestei ligi.

    Campionatul RLR se vrea a fi unul prietenos (de asta si acceptam doar romani) unde ideea e sa ne intelegem "cu vorba buna" :). Avem desigur Regulamentul, dar e mai mult ghid decat ceva foarte strict. Speranta este ca in timp sa reusim sa ne educam unii pe altii (ma refer la comportamentul pe circuit) si sa atingem un nivel care sa asigure distractia tuturor.

    Ne dorin insa in acelasi timp, ca liga sa dea dovada de profesionalism. Asta inseamna respect pentru colegii de cursa si inseamna ca toata lumea are aceleasi drepturi si obligatii pe circuit.

    Am vazut pe Zandvoort multe acrosaje care puteau fi evitate (cele mai clasice exemple sunt divebomb-urile sau revenirea pe circuit fara asigurare). Asta a dus inevitabil la momente de frustrare pentru pilotii implicati. Personal, ma asteptam sa ploua cu contestatii.. nu s-a intamplat :). Reamintesc modul de functionare, si anume ca analiza incidentelor se face doar pe baza contestatiilor. Altfel, ar fi o munca titanica sa analizam reluarile a cate 60 de minute de cursa pentru fiecare din cele 15-20 de masini participante. Pentru a functiona, e nevoie sa fim pro-activi.

    Acestea fiind spuse, s-a decis intr-o adunare de urgenta in urma etapei de pe Zandvoort, ca pe viitor se poate intampla sa avem penalizari si in urma "auto-sesizarilor". Acestea insa nu vor fi pentru toate evenimentele unei curse, dar pentru cele cateva observate intamplator.

    Pe final, nu uitati ca toata miscarea asta e doar o joaca, o activitate care se doreste relaxanta - sau macar cu emotii constructive :). Chiar daca ne mai enervam, chiar daca se mai sare calul ici-colo, sa incercam sa ramanem politicosi, si sa evitam atacurile la persoana. Situatiile au loc de fapt intre pilotii virtuali RLR, nu intre oamenii din spate :p.
    Pentru "victime", cea mai buna solutie este sa (incercati sa) va pastrati calmul si sa terminati cursa. Discutam apoi cine si daca a gresit. Altfel, indiferent de rezultatul discutiei, punctele sunt pierdute :). Ah, si Discord ajuta, imo.

    Ca o nota secundara, am participat si in alte ligi, internationale; toata lumea se confrunta cu aceleasi probleme, doar reactiile de dupa fac diferenta (limbaj+atitudine). Sunt convins ca vom progresa si noi.

    ***

    Si acum sa vedem clasamentul, ca vorba aia, se impart iarasi puncte in seara asta :)

    #01 N.Victor a fost unul din cei cu ghinion pe circuitul olandez. Desi testele din antrenamente il aratau drept favorit, la finalul serii a trebuit doar sa priveasca neputincios cum rivalul sau #78 C.Luci si-a marit avantajul pe prima pozitie din clasament. O oarecare surpriza avem mai jos, pe 3, unde #82 S.Gabriel marcheaza discret un 222 (Q,R1,R2) si urca 2 pozitii. Spun "oarecare", pentru ca prezenta in antrenamente a fost foarte timida; dar stim de asemenea ca Gabriel poate mentine un ritm foarte bun in cursa. #77 G.Mihnea are o prima cursa dificila, dar scapa singur in fata in cursa 2 si isi adjudeca victoria, asta permitandu-i sa isi pastreze locul 4 la general. Subsemnatul a facut rocada cu Gabriel, si se gaseste asadar pe locul 5. Tot pe 5 (chiar daca scrie 6 in tabel) il gasim pe #07 D.Andrei, ceea ce anunta (oare?) o lupta acerba pe Bathrust. #44 M.Razvan inchide zona relativ calma, mentinandu-si locul 7 in clasament.

    Si incep miscarile de mase: #74 S.Cristian si #22 D.Radu fac si ei schimb de locuri, iar #76 B.Marton vine sa incheie Top10. Cu toate astea, trebuie ca simte deja amenintarea urmaritorului, #11 M.Gabriel care face un salt de nu mai putin de 12 (teoretic) pozitii (ha ha, da #11 pe 11). #88 M.Daniel inca se invata cu masina, dar nu strica sa mai urce o pozitie totodata. Mai jos, majoritatea pilotilor au pierdut pozitii, singura exceptie fiind #10 A.Philip care urca pe 15, devansand-ul la masa verde pe #81 ML.Mihai. Ei da domnilor, absentele costa mult. Ca sa incheiem pe o nota pozitiva, nu uitati ca dispunem cu totii de 1 joker (1 absenta/1 cursa ratata/1 seara cu ghinion) dat fiind ca doar cele mai bune 7 etape se vor lua in calcul la finalul sezonului. Asadar, chiar daca se contureaza unele tendinte, e mult prea devreme pentru a considera situatia definitiva.

    Succes si fair-play pe muntele australian, ne vedem curand.

    RLR_S2_E2.jpg
     
    KdK- likes this.
  3. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    In etapa cu numarul 3 am alergat in Australia. Soare, munte, drumuri inguste..aaa vis de vacanta. Doar ca nu ne-am dus in vacanta, ci sa ne intrecem. Si atunci combinatia de mai sus inseamna baie de sudoare si adrenalina. Pentru a scapa intreg si aduce masina acasa, ai nevoie de toate simturile la maxim pentru 1 ora de cursa nebuna. Va si vad cand cititi "pff, ce cuvinte mari, cursa nebuna..". Nu credeti ? Pai @Zoinx a castigat cursa 2 :D. Prima victorie intr-o cursa oficiala RLR, dupa ani si ani de antrenament. Finalul a fost unul de infarct - practic 5 masini aveau sanse la primul loc si asta in ultimul viraj, cu doar 3-400 de metri inainte de finish.

    Am avut si cateva acrosaje, insa pentru cei mai stricti dintre voi as adauga ca muntele este in sine un circuit foarte dificil; desi ar fi ideal sa nu avem niciodata atingeri, trebuie sa fim si realisti. Incidentele marcante au fost analizate si deciziile publicate (vezi topic dedicat, deciziile #6-8). Acestea fiind scrise, sa inceapa dansul clasamentului:

    #78 C.Luci si #01 N.Victor danseaza in continuare singuri pe locurile 1 si 2, dar distanta dintre ei se miscoreaza; vom vedea in curand un tango foarte senzual intre cei doi, schimband pozitiile la fiecare cursa. Pe treapta 3 a podiumului, subsemnatul #09 isi face din nou aparitia, dupa ce chiriasul precedent #82 S.Gabriel a ales (ajutat de pasiunea momentului) sa nu termine cursa cu numarul 2. Pierde astfel un loc, si coboara pe 4. Pe 5, vestitul @Zoinx. Chiar daca in prima cursa a avut un rezultat mediocru, victoria din cursa a doua a compensat, si fanul declarat Oculus urca 3 pozitii in clasamentul general. Toti ochii vor fi pe el in Spania pentru ca intrebarea pluteste in mintea tuturor: A fost doar o victorie de context ? Sau asistam la transformarea unei omide in fluture ?

    Al doilea (ajungem si la primul, mai jos un pic) ghinionist al serii, imo, #07 D.Andrei aduna doar 14 puncte in Australia. Se mentine pe 6, si cu siguranta se va prezenta foarte ambitios pe circuitul de la Catalunya. Pe ghinionistul sef al serii, #77 G.Mihnea, insa il gasim pe 7, dupa o coborare de 3 pozitii si 2 curse pe care probabil va dori sa le uite cat mai repede. Pozitia 8 ma face sa reconsider putin ce am scris mai sus, pentru ca nici #44 M.Razvan nu a fost sub o stea norocosa in etapa trecuta, pierzand si el o pozitie in clasamentul general la sfarsitul serii. Dupa cum spuneam, muntele nu e usor. Pe pozitia a 9a il gasim pe #22 D.Radu, acest Ronaldhino al campionatului, si spun asta in primul rand pentru bucuria cu care pare sa alerge la fiecare etapa. Cu un pic de antrenament in plus, ar putea poate chiar sa atinga nivelul omologului sau din fotbal.. :D. Cea mai mare urcare o face #25 P.Andrei, care inchide Top10 si demonstreaza daca mai era nevoie ca "absentele" sau alegerea de a nu termina cursele costa scump. Nimic nu e pierdut insa, jockerul ofera luxul de a lasa nervii sa invinga macar o etapa din calendarul competitional.

    Asta a avut si un efect benefic insa: a relansat competititia intre rivalii eterni din RLR #25P.Andrei si #11 M.Gabriel (desi in clasament apare pe 11, Gabriel este de fapt la egalitate pe 10, cu acelasi numar de puncte). Ramaneti prin preajma pentru a vedea cine va termina "on top" la sfarsitul sezonului. #76 B.Marton pierde 2 pozitii in urma etapei cu numarul 3, dar personal imi lasa impresia ca si el e aproape de momentul "acela" cand ultima piesa din puzzle se aseaza, si rezultatele din ce in ce mai bune vor aparea. Avem nevoie de un coach psihologic cred :D. O alta urcare de mentionat este #81 ML.Mihai care urca 3 pozitii pana pe 13. Mai jos, absente, absente, exceptie facand #13 R.Iulian si #64 Z.Catalin. Personal, admir perseverenta celor doi. Desi e "joaca", e nevoie de munca si vointa pentru a acumula experienta si pentru a progresa. Iar Catalin si Iulian sunt exemple foarte bune in acest sens, la fiecare etapa micsorand diferentele de timpi/tur fata de plutonul din fata.

    Cam asta a fost pe Bathurst. V-am mai spus ca muntele e greu ? Bun, pana data viitoare, ne vedem la Barcelona - viva Espagna !

    RLR_S2_E3.jpg
     
    Dinca Andrei likes this.
  4. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    Desi impresia ca "abia am inceput" ramane, prima jumatate a Sezonului 2 e consumata. Am trecut deja prin 4 etape. Unii si-au jucat deja cartea cu absenta, deci este firesc ca pozitiile sa fie atat de amestecate. Etapa trecuta, am invatat 2 lucruri:
    - atentie la franari - mai ales cand antrenamentul a fost putin sau deloc;
    - atentie la depasiri - chiar daca regulamentul este de partea voastra in cazul unui acrosaj, mai bine fiti precauti; evitati frustrarea unei curse/etape ratate;

    Cum arata clasamentul ? Ca un sac de cartofi plimbat pe un teren accidentat intr-un camion cu arcuri rupte. Pe locul 1, cartoful ce va scrie, care a profitat de context si n-a refuzat sa vada cum e pe prima treapta. Desigur, dusul rece vine imediat, dat fiind ca locul 2 e la doar 4p diferenta in conditiile in care are o etapa lipsa ! Asadar, fiti cu ochii pe #78 C.Luci si #82 S.Gabriel (locurile 2, respectiv 3) care pregatesc mocnit ("noh, pai ce atata graba..") surpriza. Pe 4 il gasim pe campionul en-titre #01 N.Victor, la multe puncte distanta si care va avea ceva de furca pentru a reveni in top.. La doar 1p diferenta, #07 D.Andrei ii sufla in ceafa. Sa vedem daca ii va prinde bine (dat fiind ca la Monza se anunta vreme torida astazi) sau dimpotriva.

    #74 S.Cristian pierde o pozitie, si incheie pe 6 in clasamentul general dupa o prima cursa practic ratata la Barcelona. Evolutia buna, si chiar victoria in cursa 2, il imping pe #44 M.Razvan pe locul 7 la general; mai mult decat atat, este in carti pentru a-l ataca in etapa 5 pe Cristian. Iar daca zvonurile se confirma (absenta lui Cristian), atunci va fi doar o formalitate pentru Razvan sa urce pe 6. Practic, ca si cum ai lua benzina de la Peco, atunci cand ai card de firma. Mai jos, pe 8, presiunea creste pe #77 G.Mihnea dupa ce pierde inca o pozitie. Fanii stiu ca poate mai mult, echipa ii cere sa faca mai mult, mai e nevoie ca stelele sa se alinieze. Si prin stele ma refer desigur la #78 C.Luci si #01 N.Victor. Instalat confortabil pe 9, il gasim pe #22 D.Radu care ar putea sa.. dar mai bine sa vedem ce se va intampla in seara asta. Surpriza pentru Top10, incheiat de consecventul #76 B.Marton care aduna din ce in ce mai multe puncte de la etapa la etapa. Fiti cu ochii pe masina cu #76, surprize va asteapta..

    O alta urcare de 2 pozitii o face #81 ML.Mihai, pana pe 11. Forma buna nu va dura insa, pentru ca Mihai si-a anuntat deja absenta pentru etapa cu numarul 5. Cinci, tot atatea puncte cate a strans #11 M.Gabriel in fiecare din cele 2 curse de la Barcelona, fiind suficiente cat sa il mentina (abia) tot pe locul 11. Coborare de 3 pozitii pentru #25 P.Andrei dupa o alta absenta. Mai sunt 4 etape, sa vedem daca vom mai asista la evolutiile bune de la sfarsit de Sezon 1 si inceput de Sezon 2. #57 B.Florentin revine, si urca prin o pozitie in calsamentul general, dupa o etapa in care ne lasa iarasi cu impresia ca poate mai mult. #13 R.Iulian isi continua lupta de a ajunge macar pe locul sau preferat 13 (cel putin asa sugereaza numarul sau de concurs). In orice caz aduna suficiente puncte in Spania incat sa urce pana pe 15. La egalitate de puncte 15, si tot pe pozitia 15 (stay with me) il gasim pe #88 M.Daniel care nu se arata (inca ?) indeajuns de consecvent pentru a se ridica la nivelul de care este capabil. Cunoastem cu totii pragul (uneori greu de trecut) frustrarii cand lucrurile nu par sa #faca sens. Desi adevarat, pragul este cu atat mai greu de trecut fara "suferinta" prin antrenamente si prezenta la curse.

    Absente mai jos pe toata linia; noroc cu #75 I.Horia care a revenit pe grila si urca 2 pozitii dupa o cursa (mai ales a 2a) cu multe peripetii. Si noroc de asemenea cu noul nostru coleg, #08 B.Adrian care se instaleaza pe 19 dupa prima cursa in campionatul RLR. Fanii nu il pot inca pozitiona vis-a-vis de ceilalti piloti, asa ca multi ochi il vor urmari la Monza.

    Si ca veni vorba, Monza, o Monza.. nu stim inca ce ne asteapta in seara asta. Ca piloti. Pentru ca cei care vor face deplasarea pentru a fi in tribune vor avea spectacol garantat. Forza, andiamo !!!

    RLR_S2_E4_Final.jpg
     
  5. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    Cu scuzele de rigoare pentru intarziere (bicoz laif) si fara poveste, clasametnul dupa Etapa 5 (repet, dupa Etapa 5, cea de pe Monza) :nerd:.

    Doua observatii inainte:
    - apararea pozitiei - asa cum spune si regulamentul nostru, atunci cand pilotul din fata doreste sa isi apere pozitia, are voie sa schimbe traiectoria doar de 2 ori intre doua viraje consecutive (no weaving); aici intra atat blocajul, cat si schimbarea pozitiei pentru a rupa "aspiratia" celui din spate.

    -steagul albastru - din nou, confirm regulamentului, pilotul din spate trebuie sa trateze depasirea ca una normala; pilotul ajuns cu o tura insa trebuie sa fie si el rezonabil si sa evite sa se pozitioneze pe trasa rapida;

    Bun, asa stateam dupa etapa de la Monza Junior:

    RR_S2_E5_final.png
     
  6. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    Suntem putin in urma la capitolul clasament, asa ca hai sa recuperam. Etapa 6:

    RLR_S2_E6.jpg

    PS: au fost si cateva contestatii de analizat/solutionat; au fost discutate (deciziile inca nu sunt publicate - scuze) dar fara impact asupra clasamentului general.
     
  7. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    Si cel mai important, este sa stim CUM stam dupa Etapa 7 (pentru ca in Etapa 8, se va anula cea mai slaba etapa pentru calculul final) :nerd:

    RLR_S2_E7.png
     
  8. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    Si s-a incheiat si Sezonul 2. Care a marcat puncte de progres la absolut toate capitolele, comparativ cu Sezonul 1. Asta demonstreaza, daca mai era nevoie, ca un cadru organizat va fi mereu mai atractiv si mai util decat ideea curselor publice.

    Avem si o constanta, si aceea este "Campionul". #01 N.Victor reuseste sa isi pastreze titlul, in pofida unui start de sezon care plantase cateva semne de intrebare in mintile fanilor. De altfel, privind acum topicul primului sezon, top 3 este neschimbat: P1 #01 N.Victor | P2 #78 C.Luci | P3 #09 C.Luchian. Cu toate astea, noi piloti ni s-au alaturat si par sa promita ca lucrurile nu se vor mai transa la fel de simplu in Sezonul 3. Judecand dupa ritm in goana dupa best laps, sunt multi piloti ce au potentialul sa scuture serios podiumul. Sa vedem daca il vor valorifica.. :ninja::D. Nu e nevoie sa ma credeti pe cuvant, e de ajuns sa priviti locurile P4-P7 cel putin. Fara a mai aminti de cativa sleeperi, care au terminat ceva mai jos in clasament din motive de "viata" :). Marele absent a fost poate #82 S.Gabriel, care nu de putine ori a reusit sa puna presiune reala pe locul 1 cu ritmul sau alert dar mai ales extrem de constant. Din nou tin sa remarc progresul facut de 2 piloti pe care ii urmaresc din umbra: #76 B.Marton si #13 R.Iulian. In ciuda unor evolutii care poate le-au testat nervii uneori, au continuat sa se antreneze si sa alerge. Si asta a facut ca spre final de compionat sa vedem timpi cu mult scazuti fata de debut. Se poate deci !

    Hai cu un mic shoutout si pentru #11 M.Gabriel, care a revenit in simracing dupa o pauza de 7 ani, si care in ciuda a numeroase #driverexcuses, termina pe un onorabil loc 12. Exact midpack.

    Privind clasamentul in ansamblu, diferentele intre piloti par ceva mai mari decat ar fi in realitate. A doua jumatate a clasamentului a fost mult mai mult influentata de absente, decat de rezultate slabe per se. Asa ca daca mi s-ar permite o remarca (o dorinta?) pentru sezonul urmator ar fi doua :lol::
    1/ sa lucram la prezenta.
    2/ sa lucram la "awareness" in trafic (cine imi da o traducere corespunzatoare contextului pentru "awareness", primeste secret bonus points in clasamentul din S3 :D).

    Clasamentul de mai jos listeaza pilotii care au alergat macar 1 cursa cu noi. Pentru ca altfel, am avut 26 inscrisi ! Gasesc absolut fantastic ca reusim sa ne "strangem". Indiferent de platforma preferata, ca simracer de Romania, este esential sa stim in primul rand unii de altii :).

    RLR_S2_FINAL_FULL.png

    Felicitari tuturor participantilor, felicitari castigatorului, si sper ca distractia de care ati avut parte sa fi meritat macar cele 5 minute pe care le-ati "irosit" pentru inscriere. Ne vedem cu siguranta in Sezonul 3, dar pana atunci:

    1/ nu uitati de TOMBOLA (extragerea e Duminica asta, 31/03/2019 - LIVE)

    2/ ramaneti aproape, pentru ca incepem rapid discutiile cu privire la organizare (vor urma probabil si Poll'uri pentru diferite decizii de interes comun);

    3/ ramaneti aproape, pentru ca vom avea curse de fun inter-sezon; testam masini, cunoastem oameni noi.


    Comentarii/Impresii in TOPICUL FINALEI. Ar fi cool sa auzim cateva povesti si impresii.. :rolleyes:

    PS: Challenge auxiliar - daca fiecare pilot face efortul de a marca (timestamp) Top3 depasiri/faze fierbinti de care a avut parte in acest sezon, ma angajez sa le pun cap la cap intr-un clip action packed. cc @M.Georgescu
     
    MihaiMese and epicl like this.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice