Sezonul 2 - CLASAMENT

Discussion in 'RACING LEAGUE ROMANIA' started by luchian, Feb 7, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,141
    Likes Received:
    833
    Batalii 1 la 1, batalii multi cu multi, lupte curate, lupte discutabile, adrenalina, dezamagire, amuzament, surprindere, #viclenie, incantare, experienta, demonstratie, #subordonare, drept la replica, fair-play. Lista pare prea mare pentru o singura etapa nu ? Ei bine, nu este. Chiar au fost de toate la Brands Hatch. Toti pilotii au plecat cu sperantele specifice inceputului de sezon. Unora le-a iesit. Altora mai putin. Dar asta e frumusetea curselor, adaptarea la conditii schimbatoare, adaptarea strategiilor pe baza experientei acumulate si mai ales refuzul de a renunta prea usor. Desigur ca alergam "pentru ca se ne distram", dar nu poate fi nici ca o plimbare de duminica, ar deveni rapid plictisitor. Necesita un minim de implicare, iar pilotii RLR au aratat-o cu varf si indesat luni seara.

    Din 22 inscrisi, bugetul echipelor a permis deplasarea in Anglia doar pentru 17 piloti. Pentru a le testa nervii, comisia a avut si un test psihologic ascuns - o configurare "gresita" a serverului - care a adus ceva anomalii de functionare in cursa 1. Apropo de asta, pilotii afectati (#25 P.Andrei si #88 M.Daniel) au primit pozitiile pe care se gaseau la momentul in care au fost fortati in PIT, mai exact P5 si P13.

    Bun, sa-i dam drumu:
    Cautand revansa dupa ce a pierdut titlul la mustanta sezonul trecut, #78 C.Luci se instaleaza pe prima pozitie in clasament, la sfarsitul serii. In plus, pare ca o face cu o lejeritate pe masura arongantei afisate in ultima vreme :D. Campionul en-titre #01 N.Victor il urmeaza la 4p departare, dupa 2 locuri 2 si multa distractie. Asta nu inseamna ca a renuntat la lupta, ci mai degraba ca abia se incalzeste. Probabil asteapta sa isi mai deterioreze putin conditiile de fuga (birou, scaun, volan) inainte de a se putea concentra. Subsemnatul, #09 a prins pozitia a 3a in clasamentul general, cu o prima cursa ratata dar cu victorie (discutabila) in cursa 2. Pe pozitia a 4a s-a asezat #77 G.Mihnea, unul dintre cei mai rapizi piloti in sesiunile de antrenamente libere; probabil il vom vedea mai sus imediat ce se obisnuieste complet cu masina. Doar cei de mai sus au scapat nepedepsiti de #07 D."Punisher" Andrei, ce se anunta (oare?) cerberul podiumului ?

    Pentru cei ce nu-l cunosc, #82 S.Gabriel s-a instalat pe 6, fara antrenament.. asa ca nu subestimati ce poate masina alb-albastra (Craiova cineva ?). Un nou nou venit, #44 M.Razvan a terminat seara pe 7, si inchide o zona ce se anunta foarte fierbinte, locurile P3-P7 fiind in spatiul a 5 puncte. Intrebarea care pluteste in mintile fanilor este daca si #22 D.Radu se va alatura bataliei de mai sus. Coechipierul onorific al lui Victor (cel putin nu am zarit vreo declaratie de presa), #74 S.Cristian prinde pozitia 9, si moi jos #25 P.Andrei incheie nemeritat TOP10. Spun nemeritat pentru ca ar fi putut colecta mai multe puncte in cursa a 2a, daca X (unde X este o lista mare si discutabila de posibilitati). Hai, fruntea sus si banana pe fata, ca mai sunt multe puncte in joc :D.

    O surpriza placuta (cel putin pentru umilul vostru scrib) la momentul prezent, a fost #57 B.Florentin, care arata un ritm competitiv si anunta ca poate mai mult. O franare ratata insa, l-a facut sa piarda 3p in cursa 2 (decizie). Un alt pilot cu petential #88 M.Daniel, se afla pe 12 deocamdata. Sunt convins ca dupa ce va atinge "perfectiunea om-masina" ca sa citez un clasic al sezonului trecut, vom vedea mai mult. Sau poate chiar mult mai mult. #76 B.Marton n-are teama de superstitii si spune DA pozitiei 13 in clasament, sustinut (sau amenintat, dupa caz) de #81 ML.Mihai pe 14. Hipsterul nostrul, #05 P.Dorin nu si-a putut defila "pielea" in prima etapa si asta l-a impiedicat sa se concentreze. Se pare. Mezinul (?) grilei #10 A.Phlip, este indeajuns de rapid pentru rezultate si mai bune, mai are insa nevoie de putin experienta de cursa. Varsta ii permite (si promite) chiar asta - facilitatea de a invata si progresa foarte rapid. Un alt pilot care nu si-a putut arata adevarata "piele" (nu de oaie) a fost #64 Z.Catalin. A fost insa prezent, a terminat cursa si a marcat 1p.

    Apropo de 1p, poate parea putin; dar sa nu uitam ca fiecare punctulet va conta la final, in marea TOMBOLA.

    P18-P23 sunt pilotii care au fost absenti prima etapa si pentru care nu e clar inca sub ce piele vor alerga (daca vor alerga). Asa ca va multumesc in avans pentru a fi lamurit rapid detaliile/intentiile :).

    RLR_S2_E1.jpg

    In general, spun felicitari pentru toti pilotii, si chiar daca se poate mai bine, personal gasesc ca atitudinea pe circuit a fost in linie cu ceea ce se doreste; cu atat mai mult cu cat Brands Hatch testeaza limite, nefiind nici smooth, nefiind nici prea lat, nefiind nici prietenos cu depasirile. Hai sa vedem daca trecem testul si pe Zandvoort, care face Brands-ul sa para o fetita cuminte si cu fundite roz.. :whistle:

    Daca doriti sa va impartasiti impressile/trairile din cursa sau de dupa, o puteti face in topicul Etapei 1. (daca nu e prea clar ce vreau sa spun, un exemplu - nu singurul - de a o face, aveti AICI, din sezonul trecut).
     
    Last edited: Feb 7, 2019
    Dinca Andrei, ihlades and M.Georgescu like this.
  2. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,141
    Likes Received:
    833
    Fierbinte etapa cu numarul 2, cu batalii incrancenate de-a lungul intregii grile. E bine ca unii s-au distrat, e mai putin bine ca nu toata lumea. As dori asadar sa profit de ocazie pentru a sublinia cateva idei si filozofia acestei ligi.

    Campionatul RLR se vrea a fi unul prietenos (de asta si acceptam doar romani) unde ideea e sa ne intelegem "cu vorba buna" :). Avem desigur Regulamentul, dar e mai mult ghid decat ceva foarte strict. Speranta este ca in timp sa reusim sa ne educam unii pe altii (ma refer la comportamentul pe circuit) si sa atingem un nivel care sa asigure distractia tuturor.

    Ne dorin insa in acelasi timp, ca liga sa dea dovada de profesionalism. Asta inseamna respect pentru colegii de cursa si inseamna ca toata lumea are aceleasi drepturi si obligatii pe circuit.

    Am vazut pe Zandvoort multe acrosaje care puteau fi evitate (cele mai clasice exemple sunt divebomb-urile sau revenirea pe circuit fara asigurare). Asta a dus inevitabil la momente de frustrare pentru pilotii implicati. Personal, ma asteptam sa ploua cu contestatii.. nu s-a intamplat :). Reamintesc modul de functionare, si anume ca analiza incidentelor se face doar pe baza contestatiilor. Altfel, ar fi o munca titanica sa analizam reluarile a cate 60 de minute de cursa pentru fiecare din cele 15-20 de masini participante. Pentru a functiona, e nevoie sa fim pro-activi.

    Acestea fiind spuse, s-a decis intr-o adunare de urgenta in urma etapei de pe Zandvoort, ca pe viitor se poate intampla sa avem penalizari si in urma "auto-sesizarilor". Acestea insa nu vor fi pentru toate evenimentele unei curse, dar pentru cele cateva observate intamplator.

    Pe final, nu uitati ca toata miscarea asta e doar o joaca, o activitate care se doreste relaxanta - sau macar cu emotii constructive :). Chiar daca ne mai enervam, chiar daca se mai sare calul ici-colo, sa incercam sa ramanem politicosi, si sa evitam atacurile la persoana. Situatiile au loc de fapt intre pilotii virtuali RLR, nu intre oamenii din spate :p.
    Pentru "victime", cea mai buna solutie este sa (incercati sa) va pastrati calmul si sa terminati cursa. Discutam apoi cine si daca a gresit. Altfel, indiferent de rezultatul discutiei, punctele sunt pierdute :). Ah, si Discord ajuta, imo.

    Ca o nota secundara, am participat si in alte ligi, internationale; toata lumea se confrunta cu aceleasi probleme, doar reactiile de dupa fac diferenta (limbaj+atitudine). Sunt convins ca vom progresa si noi.

    ***

    Si acum sa vedem clasamentul, ca vorba aia, se impart iarasi puncte in seara asta :)

    #01 N.Victor a fost unul din cei cu ghinion pe circuitul olandez. Desi testele din antrenamente il aratau drept favorit, la finalul serii a trebuit doar sa priveasca neputincios cum rivalul sau #78 C.Luci si-a marit avantajul pe prima pozitie din clasament. O oarecare surpriza avem mai jos, pe 3, unde #82 S.Gabriel marcheaza discret un 222 (Q,R1,R2) si urca 2 pozitii. Spun "oarecare", pentru ca prezenta in antrenamente a fost foarte timida; dar stim de asemenea ca Gabriel poate mentine un ritm foarte bun in cursa. #77 G.Mihnea are o prima cursa dificila, dar scapa singur in fata in cursa 2 si isi adjudeca victoria, asta permitandu-i sa isi pastreze locul 4 la general. Subsemnatul a facut rocada cu Gabriel, si se gaseste asadar pe locul 5. Tot pe 5 (chiar daca scrie 6 in tabel) il gasim pe #07 D.Andrei, ceea ce anunta (oare?) o lupta acerba pe Bathrust. #44 M.Razvan inchide zona relativ calma, mentinandu-si locul 7 in clasament.

    Si incep miscarile de mase: #74 S.Cristian si #22 D.Radu fac si ei schimb de locuri, iar #76 B.Marton vine sa incheie Top10. Cu toate astea, trebuie ca simte deja amenintarea urmaritorului, #11 M.Gabriel care face un salt de nu mai putin de 12 (teoretic) pozitii (ha ha, da #11 pe 11). #88 M.Daniel inca se invata cu masina, dar nu strica sa mai urce o pozitie totodata. Mai jos, majoritatea pilotilor au pierdut pozitii, singura exceptie fiind #10 A.Philip care urca pe 15, devansand-ul la masa verde pe #81 ML.Mihai. Ei da domnilor, absentele costa mult. Ca sa incheiem pe o nota pozitiva, nu uitati ca dispunem cu totii de 1 joker (1 absenta/1 cursa ratata/1 seara cu ghinion) dat fiind ca doar cele mai bune 7 etape se vor lua in calcul la finalul sezonului. Asadar, chiar daca se contureaza unele tendinte, e mult prea devreme pentru a considera situatia definitiva.

    Succes si fair-play pe muntele australian, ne vedem curand.

    RLR_S2_E2.jpg
     
    KdK- likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice