RACE [Sep 15, 2019] Sezonul 4 - Etapa 1 (Circuito del Mugello)

Discussion in 'RACING LEAGUE ROMANIA' started by luchian, Sep 9, 2019.

You can not RSVP for this event...

This event has already begun, or has already passed; RSVP has been since closed.
Sezonul 4 - Etapa 1
Circuito del Mugello
Confirmed Attendees: 33
Posted By: luchian
Start Date: Sep 15, 2019 08:00 PM
End Date: Sep 15, 2019 10:00 PM
Time Zone: Europe/Athens +03:00 EEST
The following users have RSVP'd "Maybe":

The following users have RSVP'd "No":
  1. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,530
    Likes Received:
    1,112
    Dupa doua saptamani de teste, iata ca a sosit si momentul startului oficial. Pilotii inca se obisnuiesc cu masinile, insa orgoliile isi fac deja simtita prezenta :D. Sa fie racing !

    [​IMG]

    IMPORTANT:
    Datorita numarului mare de inscrieri (trebuie sa fii inscris/a AICI), sistemul de RSVP de sus devine obligatoriu pentru a semnala intentia de participare.
    Ne ajuta sa dimensionam in consecinta accesul la server. Cum se foloseste (va puteti modifica optiunea de-a lungul saptamanii daca se schimba ceva):
    • YES = sunt prezent la cursa
    • MAYBE = nu stiu sigur, dar clarific pana duminica
    • NO = nu pot alerga etapa asta.

    Detalii etapa:
    • Data: 15 septembrie 2019
    • Server: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 1
    • Program:
      • Free practice : server deschis 24/7
      • 20:15 briefing (audio Discord)
      • 20:30 CALIFICARI 10'
      • 20:40 pauză 5'
      • 20:45 CURSA 1 (30')
      • 21:15 pauză 5'
      • 21:20 CURSA 2 (30'; grila inversata pentru Top15)
    • Condiții de cursă:
      • Nivel de aderență: OPTIMUM (100%)
      • Damage 100%
      • Temperatură în aer: 22° C
      • Temperatură pistă: 32° C
    • Driver assists:
      • Traction Control: FACTORY
      • ABS: FACTORY
      • Stability Control: OFF
      • SETUP FIX
    • PIT-STOP:
      • opțional (nu e obligatoriu si nici necesar)
    • Server antrenamente până în seara cursei:
      • Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 1
      • Deschis 24/7 cu sesiuni de antrenamente de câte 5h
      • Parola (doar in perioada de practice): "RLR4FUN"
      • LIVETIMING
    Un video de prezentare pentru cei care nu cunosc locatia:
     
    Last edited: Sep 12, 2019
    ihlades and Alexandru Dobrea like this.
  2. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member RLR Hotlapper Pilot RLR

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    208
    Likes Received:
    201
    Location:
    Bucharest, RO
    Postez si eu o tura de referinta, in special pentru cei care nu au timp sa se antreneze si sa descopere toate secretele circuitului. Poate ajuta pe cineva.

     
  3. M.Georgescu

    M.Georgescu Member Pilot RLR

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    33
    Likes Received:
    32
    Bun tur, bravo Victor, atentie si la ce se intampla cu pedalele pentru cine vrea sa mai 'fure' cate ceva cateva :) Foarte rapida sectiunea casanova - arrabiata 2. Alt viraj la care mi-a placut mult cum ai lucrat e ala de pe sectorul 3, dreapta in coborare, dublu apex, frumos

    Ps: si nu uitati, cand e vorba de viraje, vorba lui Sorinel copilul de aur.. "cercu' mai maareee"
     
    ihlades and luchian like this.
  4. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,530
    Likes Received:
    1,112
    :lol:
     
  5. Alex Cascatau

    Alex Cascatau Member Pilot RLR

    Joined:
    Feb 17, 2018
    Messages:
    13
    Likes Received:
    30
    Daca nu ma insel pista asta e in vestul europei deci GO WEST!
     
    radufirstro and ihlades like this.
  6. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,530
    Likes Received:
    1,112
    Nota:
    fara inscriere in campionat (AICI), raspunsurile RSVP nu sunt luate in considerare. Dincolo de buna sau rea vointa, explicatia tehnica este ca la ora cursei, accesul pe server se face pe baza de steamID. Pe care nu il putem ghici :).

    cc @ultras.
     
  7. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member RLR Hotlapper Pilot RLR

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    208
    Likes Received:
    201
    Location:
    Bucharest, RO
    Tineti spre Vest, nu conteaza virajele!
     
  8. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,530
    Likes Received:
    1,112
    IMPORTANT.png

    Mugello are 24 de pozitii pe grila, default.

    Confirmati pentru astazi suntem 27 insa.

    Asa ca veti avea nevoie sa instalati ACEASTA extensie pentru a putea da join la ora cursei.
    Dupa dezarhivare, se copie pur si simplu in directorul radacina al AC. Calea tipica:

    \STEAM\steamapps\common\assettocorsa\
     
  9. Marius Iordache

    Marius Iordache New Member Pilot RLR

    Joined:
    Sep 1, 2019
    Messages:
    5
    Likes Received:
    4
    Location:
    RO
    CUM MAI PUTEM DA YES
    ?
     
  10. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,530
    Likes Received:
    1,112
    ANUNT.png

    RELUARI.

    Fac si o mentiune rapida, ca am notat parte din problemele serii (mai ales ca am fost spectator in cursa 2 :D)..
    Vom anunta evolutiile formatului in zilele urmatoare.

    Pana atunci, va invit pe toti sa lasati mai jos ce a fost ok si ce nu a fost ok. E foarte important pentru a imbunatati experienta tuturor.
     
    Mos Alexandru likes this.
  11. Berry

    Berry Moderator Pilot RLR

    Joined:
    Aug 31, 2019
    Messages:
    31
    Likes Received:
    89
    Pentru mine a fost o cursa reusita, rezultate bune si pilotaj de calitate in mare parte. Multe incidente de cursa din cauza numarului de piloti si lag-ul server-ului, dar in rest nu mi s-a parut ca a fost cineva rau intentionat.
    Din ce am observat, au fost doua mari probleme pe care le-am observat si in probele de test:
    1. Pilotii care ies de pe circuit, chiar si partial, revin prea repede si abrupt pe circuit fara sa se asigure (fie in oglinzi/lateral, fie pe helicorsa), in cursa 2 primele doua ture au fost practic un traseu cu obstacole, trebuia sa fii maestru la evitat :)
    2. La blue flag, din nou.... foarte multi au incercat sa lase pilotii mai rapizi sa depaseasca si sa nu-i incomodeze, dar franeaza foarte brusc si isi schimba trasa, de multe ori intrand pe trasa normala de cursa, e foarte riscant si fiind nevoit sa-i depasesc imi e greu sa anticipez ce vor sa faca, dau de inteles ca e deschisa calea dar apoi o taie dintr-o data, rezulta niste accidente tare nasoale, chiar daca intentia e buna. Am mai zis, daca e blue flag sa-si pastreze trasa/calmul, eventual sa lase in linie dreapta un pic de acceleratie, e de-ajuns.
    In rest mi-a placut, am avut o lupta tare faina cu @ihlades si chiar m-am distrat, de abea astept urmatoarele etape :D
     
    Mos Alexandru and luchian like this.
  12. M.Georgescu

    M.Georgescu Member Pilot RLR

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    33
    Likes Received:
    32
    Prima etapa. Multa lume in pluton, cea mai multa. Cursa 2 se anunta si mai ruleta ca pana acum. Cred ca pe parcurs vom avea curse mai bune, e normal un pic de haos pana ne invatam unii cu altii.

    As mai sublinia o data importanta helicorsa pana se ajusteaza atentia perimetrala (un ochi in fata, unu in spate sau lateral). Scuze pentru Alex Mos, am facut un fel de "Vettel la Monza" cu tine dupa ce am fost luat de 3 ori pe faras. Andrei Bechir, as vrea sa cred ca nu a fost rea intentie cand m-ai scos a 2-a oara. Am mai facut 2 dive-uri unde am zis ca se poate, scuze si pentru Daniel Iordache si Szabo Akos.

    PS: un lucru/ sfat care mi-a fost si mie recomandat cand m-am alaturat acum 2 sezoane (pentru ca tindeam sa vreau sa castig toate pozitiile posibile in prima tura) este rabdarea.

    PPS: deci, una peste alta, cu helicorsa instalat, atentie distributiva si un pic de rabdare ne vom distra si mai bine :) pe data viitoare
     
  13. rooL-

    rooL- Moderator Pilot RLR

    Joined:
    Jun 2, 2019
    Messages:
    28
    Likes Received:
    45
    Pentru mine a fost o seara de cosmar... Problema principala a fost la mine, mai exact la hardware si anume cartoful meu de PC care a cam dat o in bara, dar sincer nici nu am ce pretentii sa am.
    Am mers si in cursa 1 si in cursa 2 in 40FPS, multe locuri de pe circuit unde aveam 35FPS.. rar 43-45 =))
    Well, din acest motiv am avut lag-input imens (cred eu, nu ma pricep extraordinar).. Doar ca pierdeam spatele si efectiv nu simteam nici un feedback in volan #decat cand era prea tarziu.. Asta a rezultat in 3spinuri din vina mea si inca vreo 2-3 iesiri la pascut pe iarba minunata din Italia...
    Apoi in al doilea viraj din cursa2 am fost bumpuit spate-lateral intr-un divebomb d'ala frumos si asta a rezultat in alt spin si damage care m a tinut in 1:51.3xx best-lap ( in cursa1 am reusit 1.50.7xx in trafic ) fiind singur pe circuit.
    In al treilea rand lagul foarte mare de la server m a facut sa pierd foarte mult timp in spatele unor driveri mai inceti.. nu stiam cand sa incerc depasirea fiindca se teleportau prin fata mea.

    Tragand o concluzie: o etapa de uitat.
    Ca sfaturi: nu pot sa vin eu cu o solutie exact insa este clar ca trebuie sa ne rezumam la split-uri, in conditiile astea nu avem cum sa avem un campionat frumos. Cum sa se stabileasca spliturile insa n am nici o idee.
    Alt sfat: Ca idee, stiu ca nu i normal ce zic si nu se aplica in racing in general.. insa noi facem asta 4FUN si nu avem vreun premiu sau ceva.. Daca un pilot este la 3secunde in fata si intr-un tur si jumatate l am ajuns, ar fi dragut sa nu se incapataneze sa se apere, e clar ca doar pierdem amandoi timp si la un moment dat tot o sa l depasesc. *Nu se aplica regula general valabila "Daca ai pace atat de bun fata de celalalt e de la sine inteles ca l poti si depasi". Este un circuit aparte unde daca n ai interiorul n ai nici o sansa.. Iar respectivul imi taia interiorul pe fiecare viraj. Cu greu am reusit in T1 cu ajutorul slipstream-ului si cu foarte mult curaj pe franare sa raman in dreptul lui pe exterior si in T2 sa am interiorul. Poate sunt eu mofturos, insa daca cel din spate se urca pe tine, mai bine il lasi sa treaca #decat sa pierdeti amandoi timp intr o cursa 4FUN cand mai sunt 15min de cursa.

    LaterEdit: Am uitat un lucru important, mii de scuze pentru @M.Georgescu ! Te am scos pe nisip in ultimul viraj insa ai franat devreme, m ai surprins total si era si alta masina pe interior, n am avut unde sa ma duc... Imi pare rau inca o data, greseala mea, trebuia sa anticip ca vei frana un pic mai devreme.
     
    luchian likes this.
  14. Razvan Mihai

    Razvan Mihai New Member RLR Hotlapper Pilot RLR

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    6
    Likes Received:
    3
    Si pentru mine a fost o cursa de cosmar, pt ca nu am fost prezent :( as vrea sa nu se mai intample!
     
  15. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member RLR Hotlapper Pilot RLR

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    208
    Likes Received:
    201
    Location:
    Bucharest, RO
    În ultima vreme n-am mai fost prea atras de simracing; nu zic că ar fi greu de găsit provocări în Assetto Corsa sau alte sim-uri, dar una care să fie compatibilă cu lipsa de timp și să fie mai mult distractivă decât frustrantă nu prea am văzut. Ei, după cursele de aseară cred c-am descoperit care-i echilibrul potrivit pentru mine! Pentru mine a fost distracție și competiție în măsură egală și m-am simțit foarte bine. În mare parte am avut niște curse curate, dar am fost implicat și în câteva situații periculoase fără motiv... știu că aseară a fost prima dată când am avut probleme de rețea pe partea server-ului, dar multe incidente ar fi putut fi evitate cu o atitudine potrivită.

    Calificări
    În sezonul 4 sunt cam dificile calificările. Ai doar 10' în care tu, împreună cu 30+ de alți piloți, trebuie să scoți cel mai bun timp posibil. E foarte puțin spațiu și e clar că piloții rapizi pot fi prinși în spatele celor mai lenți; fiecare are dreptul să încerce un tur cât mai bun, așa că nimeni nu e obligat să cedeze poziția altuia mai rapid. Cred că vom vedea ceva surprize pe parcursul campionatului.

    Ei, strategia mea a fost să ies cât mai repede de la boxe, în ideea că fie voi merge în aer curat, fie voi avea măcar puține mașini în față și voi reuși să le depășesc. Nu cred c-a fost o idee rea, dar pitbox-ul meu a fost cam în spate pentru ca ideea să funcționeze. Am ieșit în spatele lui @KdK- care îl tot împingea de la spate pe @ELF. Undeva prin față, @Simulatu și @Alex Cascatau aveau spațiu și făceau timpi buni încă din primul tur. Parcă @Simulatu a obținut timpul lui cel mai bun, 1:50.7, chiar în primul tur.

    Știam că în regim de hotlap eram cel mai rapid pe Mugello, dar 1:50.9 cu rezervorul plin e un timp al naibii de bun. Și n-aveam nici spațiu ca să forțez un tur rapid... nu puteam nici să las ceva distanță, pentru că în spate erau alte mașini și nu voiam să le încurc. Am hotărât că singura mea variantă este să mă lipesc de bara spate a lui @KdK- și mai apoi a lui @ELF, în speranța că vor avea inimă bună și mă vor lăsa să trec. @KdK- a încetinit la un moment dat, cred că mai degrabă din frustrare că @ELF mergea ceva mai lent în fața lui. Am ajuns în spatele lui @ELF, coechipierul meu!, am încercat aceeași strategie și m-am lipit de bara lui. Pupa-i-aș fruntea, c-a vrut să mă lase să trec, dar a frânat fix pe trasa rapidă și i-am dat-o sănătos! Io am rămas fără bara față, dar pe el l-am zburat în gard. A fost o fază de cascadorii râsului!

    Bine, mă rog... acum aveam spațiu măcar. :ROFLMAO: Și am făcut un 1:50.7 chiar în următoarea tură rapidă, de-abia depășindu-ul pe @Simulatu. Eu eram mulțumit cu timpul ăsta obținut practic din prima încercare, dar tot aveam emoții pentru că știam că ceilalți piloți rapizi pot merge și mai repede. Am încercat să pushez dar a doua tură rapidă a fost cu câteva miimi mai lentă și m-am oprit la 1:50.754. Cu noroc pentru mine, a fost suficient pentru pole-position!

    Cursa 1
    Prima cursă a fost destul de simplă pentru mine. Știam că sunt cel mai rapid, așa că nu trebuia decât să fac o cursă cât mai curată. În T1 am fost extrem de defensiv, am apărat interiorul și am frânat devreme pentru că @rooL- se apropia furios către mine. Am intrat repede în ritm, făceam puțin sub 1:51 pe tur, dar nu reușeam să mă distanțez mult față de @rooL- . Ba mai mult, în a 3-a sau a 4-a tură am greșit, am alunecat, și am pierdut aproape o secundă iar șacalul n-a ezitat - s-a apropiat imediat de mine. Din fericire eram treaz, m-am putut concentra și din punctul acela am făcut o cursă impecabilă. @rooL- s-a distanțat brusc la un moment dat, cred că din pricina problemelor pe care le-a avut cu framerate-ul, eu am scăzut până la 1:50.3 pe la mijlocul cursei iar pe final am lăsat-o mai moale ca să m-asigur că nu o dau de gard. În continuare obosesc spre sfârșitul curselor și îmi pierd din concentrare, așa că vă spun eu... riscul a fost mai mare decât ați crede!

    Pole și victorie în prima cursă, mers curat după standardele mele, seara începuse bine pentru mine!

    Cursa 2
    Mi-era frică de a doua cursă, de ce să nu recunosc? După etapele de test mă așteptam la ce putea fi mai rău. Am intenționat să merg cât mai safe; m-am uitat mai mult în oglinda retrovizoare decât prin parbriz. Voiam să păstrez distanță mare în față și să mă asigur că la fel vor face și cei din spatele meu. Dar asta trebuia echilibrat cumva cu avansatul în trafic, că n-aveam de gând să rămân toată cursa pe locul 15, de unde am plecat.

    Și cât am fost la WC între curse mi-a venit o idee! Băi, io zic că a fost genială. Adică fără să fiu arogant, cred că strategie mai bună de atât nu prea puteam să creez. Știu cum merge @Alex Cascatau prin trafic... e pilot de curse, dat naibii de bun, și chiar dacă într-o cursă nu scoate timpii cei mai buni, știe să meargă constant la 99% din potențialul său. Cumva pot spune, la modul general, că dacă e pe locul 2 ca viteză, va termina cursa pe locul 1. Așa că, uite ideea: O să fac outsourcing, frate! El terminase pe 3 în prima cursă, deci pe grilă va fi drept în fața mea. Îl las pe el să găsească trasele și spațiile printre celelalte mașini. Io nu mă pricep frate așa bine ca el; oi fi puțin mai rapid, dar am nevoie de spațiu. Și m-am gândit că dacă el mă poate scoate în aer liber, îl depășesc apoi și câștig cursa. Easy!

    Bine, nu s-a terminat chiar așa, dar începutul a fost fix cum mi-am imaginat. Am plecat mai bine decât @Alex Cascatau din grilă dar intenționat am lăsat gazul și-am frânat devreme, că nu voiam să-l depășesc. M-am lipit de bara lui spate și când depășea el, depășeam și eu. Am ajuns rapid spre locurile 8-9, p-acolo, când în cele din urmă l-am pierdut. L-a depășit pe @Simulatu, care parcă tocmai greșise, și io n-am putut să mă inserez pe lângă el. A trebuit să frânez ca să evit și niște accidente cu mașini învârtite și oprite pe circuit. Alteori am văzut reveniri foarte periculoase pe circuit, dar aseară am ales să frânez și să merg safe. Am rămas puțin în urma lui @Simulatu pentru câteva tururi, dar am reușit să recuperez.

    Eram pe locul 6, cred, și tocmai trecusem de un bolnăvior @radufirstro. Mă apropiam de T1 și am frânat târziu, pe diagonală, că mă grăbeam să țin pasul cu primii 5 din cursă. Încă nu ajunsesem la jumătatea cursei deci trăgeam speranțe că mai pot câștiga. Dar @radufirstro a frânat și el târziu... direct în fundul meu! M-am enervat pe moment, dar mi-am dat seama că n-a fost din ambiție ci a fost o greșeală onestă. M-a și lăsat să trec de el apoi - mulțumesc! Ce-i drept îmi cam pierdusem concentrarea și vreo 2-3 ture tot greșeam; ba alunecam prea mult, ba scoteam o roată pe iarbă... a fost horror. Mi-a luat ceva timp să mă calmez și să îmi asum din nou un ritm de cursă rapid.

    Am scăzut pe la 1:50.6 și m-apropiam cu pași repezi de locurile 3-4, ocupate de @stiprdr și @Berry. Ei erau ocupați să se dueleze de câteva ture bune așa că m-am putut apropia de-ndată. Și venind val-vârtej nici n-am stat în spatele lui @Berry, din inerție m-am aruncat pe interior și i-am furat locul 4. Apoi am înțeles de ce el, având viteză foarte bună cu 911-ele pe Mugello, a stat atât de mult în spatele lui @stiprdr. Deși clar mai lent, defensiva lui era foarte foarte bună. Agresivă pe alocuri, în sensul că nu se ferea să "dea din coate", dar eu aș cataloga-o drept bărbătească. Mi-a făcut plăcere să mă duelez în stilul ăsta, numai că după vreun tur-jumate în care-am pus presiune pe el, am alunecat la ieșirea din T11 și @Berry mi-a furat locul 4. Au urmat vreo 2 tururi action-packed, uneori mergând toți trei în paralel. În cele din urmă @Berry profită și pune botul la interior - era clar c-o să depășească -, iar eu stau lipit de bara lui spate. În sfârșit găsiserăm amândoi o modalitate de a trece de @stiprdr. În momentul ăla mai erau vreo 4' din cursă și mi-era clar... va trebui să muncesc pentru podium!

    Au urmat 3 tururi de cursă cum n-am mai avut de foartă multă vreme! Eu și @Berry pilotăm în același stil, poate el un pic mai curat și eu un pic mai rapid, dar oricum a fost clar că amândoi pusham cât de mult puteam. 3 tururi am stat lipiți, eu în spatele lui, și mergeam pe la 1:50.6-1:50.8. Eu simțeam că pot să fiu cu 0.2-0.3s mai rapid decât el pe tur, dar diferența de viteză nu era suficient de mare încât să îl depășesc lejer. După un mic glisaj, m-am distanțat puțin în spatele lui, dar imediat am izbutit un 1:50.3 și am recuperat timpul pierdut. Trasele lui erau foarte bune și în afară de vreun divebomb nesimțit nu mi-a dat nicio șansă. Am zis că dacă mă lipesc de el și-l împing de la spate, știind că și el merge la limită, poate, poate va greși. Au fost 3 tururi pline de acțiune deși nu cred să fi existat vreo încercare clară de depășire. Așa am ajuns în penultimul tur, când am zis că trebuie să forțez. Trebuia măcar să încerc ceva dacă voiam podiumul! Urmărindu-l pe @Berry am văzut că erau două locuri unde aveam "the upper hand": intrarea în T1 și ieșirea din T11. După T1 nu era suficient timp să mă pun în paralel, așa c-am ales să-mi construiesc un atac în T11. Totul avea să plece din L'Arrabiata, ca să mă pun de-a latul înainte de T10, aș fi stat puțin în paralel și apoi pe ieșirea din T11 aș fi trecut pe locul 3! Nu numai că suna bine, dar era și plauzibil la cum citisem eu duelul până în acel punct. @Berry subvirează puțin în L'Arrabiata 1 și pierde din viteză, perfect! Eu vin tare de la 0.3s din spate, atac hotărât vibratorul de pe interior și m-apropii. Las mașina să curgă cât mai mult spre exterior ca să am o ieșire bună din L'Arrabiata 2. Eram aproape lipit de @Berry, îmi lăsasem spațiu numai cât să nu-l agăț pe ieșire și știam că am trasa mai bună și prima șansă acolo. Dar fix înainte să încep turn-in-ul pentru L'Arrabiata 2 volanul meu trage brusc stânga... tocmai scosesem roata spate-stânga pe iarbă și nu mai aveam nicio șansă să țin mașina pe asfalt. Am ieșit în decor și m-am uitat la @Berry cum se distanțează... vreo 8s m-a costat greșeala, fiindcă am alunecat mult și la reintrarea pe circuit. Am revenit tot pe locul 4, la vreo 1.5s în fața lui @stiprdr dar eram mai mult supărat decât fericit c-am scăpat relativ nevătămat... :(

    A fost o cursă foarte faină pentru mine! A fost puțină strategie la început, pe la mijloc a fost luptă crâncenă în 3. Am avut parte și de-un incident cu @radufirstro cât să îmi fiarbă puțin sângele, să mă motiveze! Iar pe final am avut una dintre cele mai faine dueluri pe care le-am experimentat. Eu m-am distrat enorm!

    TL;DR: Etapa 1 a fost minunată pentru mine!! Știu c-au fost unele probleme de disciplină și problema lag-ului, dar astea pălesc în fața momentelor de acțiune pe care le-am avut în quali și în cursa 2!
     
  16. Mos Alexandru

    Mos Alexandru New Member Pilot RLR

    Joined:
    Sep 10, 2019
    Messages:
    9
    Likes Received:
    8
    Experienta buna chiar daca nu in totalitate placuta.

    Cursa 1 - Aici am tamponat usor in doua randuri si eu pe cineva(unul cred ca s-a chiar rasucit :( ), iar pentru asta imi cer scuze... ulterior totul a fost ok pana cand am scapat spatele masinii si am fost nevoit sa las tot plutonul.. de pe 7 pe 23.. dupa care a urmat o cursa aproximativ solo si in care desi am facut tururi cat de cat constante, au fost cel putin doua in care am scapat masina...

    Cursa 2 - am reusit sa fiu prins fara sa pot face ceva in carambolul din primul viraj de pe urma caruia am iesit cu masina super avariata(volanul statea rotit la 30 grade pentru a merge drept)... de acolo si pana la finish a fost o cursa in care am incercat in primul rand sa nu incurc si apoi sa fiu cat de cat constant, chiar daca timpi pe tur nu au putut fi buni...

    Bottom line - Mai trebuie sa exersez la capitolul consistenta si rabdare si chiar daca a fost o cursa cu probleme, au fost multe parti pozitive. Astept cu teama etapa 2 pentru ca nu neaparat imi place circuitul american :)
     
    luchian likes this.
  17. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,530
    Likes Received:
    1,112
    [​IMG]

    Inainte de solutionarea eventualelor contestatii si de calculul clasamentelor, rezultatele etapei se pot vizualiza mai jos:

    ETAPA 1.
     
    Last edited: Sep 16, 2019
    ihlades and Alex Cascatau like this.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice