[Feb 18, 2019] Sezonul 2 - Etapa 3 (Bathurst)

Discussion in 'Arhivele nationale' started by ihlades, Feb 15, 2019.

  1. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    184
    Likes Received:
    142
    Location:
    Bucharest, RO
    Cu riscul de a fi pedepsit, vreau să vă spun o poveste din interiorul Racing League Romania. Gladiatorii noștri, deși un simbol al nobilității prin atitudine și caracter, se văd nevoiți din când în când să se uite în partea cealaltă când se întâmplă ceva rău.

    Și așa ajung la cursa de pe 18 februarie, de la Bathurst. Povestea spune că vânzările Porsche în Australia sunt în scădere de ceva vreme. Studiile de piață au arătat că problema se rezumă la siguranță; oamenii nu au încredere în capacitatea mașinilor Porsche de a amortiza un impact puternic. Campania de marketing elaborată de producătorul german nu a avut rezultate mulțumitoare, așa că, la auzul veștii despre sezonul 2 din Racing League Romania, unde se va concura exclusiv cu mașini Porsche Cayman GT4 Clubsport, producătorul din Weissach a venit cu o idee surprinzătoare: "Haideți să ținem o cursă pe Bathurst în sezonul 2!". Publicul australian este înnebunit după cursele de pe circuitul semipermanent ce au loc pe muntele Panorama, așa că audiența este asigurată. Dificultatea traseului va duce cu siguranță la incidente de cursă iar spectatorii vor putea vedea performanța mașinilor Porsche în ceea ce privește siguranța.

    La conferința de presă premergătoare etapei III, #01 N. Victor se arăta frustrat de evenimentele din primele două curse: "Anul acesta am încercat să fac o schimbare, să mă feresc de incidente și să alerg niște curse curate. Dar pe Brands Hatch și Zandvoort mi-a fost imposibil. Incidente de cursă, spin-uri, mașini parcate în apex, din punctul meu de vedere a fost un coșmar! Sper ca pe Bathurst să nu se mai..." - moment în care #09 C. Luchian, organizator al RLR îl intrerupe brusc: "Pe Bathurst va fi o cursă demențială!! Cui îi pasă dacă ne-nvârtim puțin sau dacă atingem zidurile, publicul o să fie încântat! Eu unul de-abia aștept, nu mi s-a părut atât de rău pe Brands Hatch și Zandvoort. Apropo, #PorscheIsSafe, hihi!".

    #78 C. Luci completează: "Nu știu dacă suntem demni de Mount Panorama. Fierbe sângele-n ăștia tineri, ...se grăbesc, greșesc mult... mai au nevoie de timp pana ajung la experienta mea. Dar știți cum e, unii se bușesc, alții reușesc!"

    Interview-ul s-a încheiat într-o atmosferă tensionată, #01 N. Victor fiind vizibil deranjat de declarațiile competitorilor. "Băi Simule... roagă-te să fie sigure Porsche-urile astea! I'm coming after you!"

    DeficientMajorGiantschnauzer-poster.jpg


    • Data: 18 Februarie 2019
    • Server: Racing League Romania [RLR]
    • Program:
      • pana la 20:10 antrenamente libere
      • 20:15 Briefing (audio Discord)
      • 20:30 CALIFICARI (10 minute)
      • 20:40 pauză (5 minute)
      • 20:45 CURSA 1 (30' + 1 tura)
      • 21:15 pauză (5 minute)
      • 21:20 CURSA 2 (reverse grid; 30' + 1 tura)
    • Conditii de cursa:
      • Nivel de aderenta: OPTIMUM (100%)
      • Temperatura in aer: 22 de grade Celsius
      • Temperatura pista: 29 de grade Celsius

    • Driver assists:
      • Traction Control: FACTORY
      • ABS: FACTORY
      • Stability Control: OFF

    • Setup FIX
      • se pot modifica doar carburantul, ABS si TC.
      • Strategia e libera (nu avem PITSTOP obligatoriu)
     
    luchian and Dinca Andrei like this.
  2. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,295
    Likes Received:
    926
  3. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    184
    Likes Received:
    142
    Location:
    Bucharest, RO


    Cam așa a fost. Super circuit, super băieți. :cool:
     
  4. Razvan Mihai

    Razvan Mihai New Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    4
    Likes Received:
    2
    Am si eu o mica contestatie, referitoare la cursa 1 de pe Bathurst, depasire D.Andrei la M.Razvan in minutul 34,24 (penultimul tur). Incidentul in cauza nu este unul extraordinar, dar motivul pentru care am decis sa fac totusi contestatia este faptul ca nu a existat cursa, incepand cu cea de antrenament de pe Redbull Ring, in care sa nu fiu depasit prin acelasi gen de manevra fara menajamente, de Andrei. Nu am reusit sa fac o captura on-board, sper sa reusiti voi, insa din reluare (+helicorsa) se vede ca nu avea decat bara si poate roata fata trecute de bara mea cand a decis sa ia barbateste de volan, indiferent de consecinte. Intentia (sau pregatirea) de acrosaj se vede dupa cum a departat putin masina de a mea inainte de a vira, pentru a fi sigur de apasarea pe roata stanga fata, care sa ii garantez iesirea nesifonata din impact. Orice racer stie ca daca vrea sa scoata pe cineva, trebuie sa loveasca cu usa sa in coltul barei fata a adversarului. Repet, nimeni nu e un sfant fara de pata, dar am observat acest Modus Operandi in repetate randuri si cred ca ar trebui macar avertizat. Multumesc.
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice