bine v-am gasit domnilor in acest thread in care o sa discutam despre frane de mana in parcare, grupuri sudate, anvelope resapate sh si cum sa iti tractezi bolidul din sant dupa ce ai facut snap oversteerul ala blanao ok bos ânsa despre ce e vb?pe whatsappul grupului incerc sa randuiesc persoane (imi iese in 5% din cazuri) ca sa ne dam pe diverse harti de togue sau sa facem orice activitate ce implica cazane japoneze din 1990 si ocazional bmwuri cu diferentialu setat pe 100%. am decis sa fac postarea asta pentru a pune toate linkurile catre harti / masini ca sa nu se mai piarda pe discord / whatsapp. totodata, cei care nu au bagat o distractie aferenta pe munti, pot vedea in ce consta toata treaba asta hai ca miai captat atentia, ce trebe sa fak?in majoritatea threadurilor, banuiesc ca ati vazut ca grupul de whatsapp este cea mai facila cale de comunicare. in primul rand, discutati cu adminii sa va adauge in grup. dupa cum am mentionat, organizarea e mai deficitara, iar singura modalitate prin care ne strangem e in momentul in care se da mesaj pe grup. de obicei, eu sunt cel care hosteaza, insa la fel de bine puteti si voi organiza sesiuni. de aici va puteti lua toate resursele necesare. hai ca am inteles, zi CU CE alergati?pentru a face totul cat mai simplu as spune sa limitam masinile la packul world drift tour varianta de street, procurat de pe: https://worlddrifttour.com/ consider ca packul asta ofera o baza buna pentru a va incinge volanele pana la refuz. masinile mi se par echilibrate, fiecare cu caracteristicile, avand posibilitatea de a le bibili din setari (detaliam mai incolo modul in care le configurez eu): INSA, putem opta si pentru alte variante, precum: https://worlddrifttour.com/ - de pe acelasi site, world drift tour car pack, varianta de competitie, masinile avand ~x2 putere decat cele de street; https://assettocorsa.club/drift-workshop-project.html - drift workshop pack, din ce am observat, packul acesta nu a mai fost updatat de foarte mult timp (daca cineva stie altceva, va rog frumos sa ma informeze). masinile sunt ok de condus, asemanatoare packului de streed WDT, insa watered down. https://acdriftingpro.com/file/35-dspec-3-pack/ - dspec3, preponderent folosim packul asta pentru e36, insa si celelalte masini sunt ok facute, fiecare avand 3 nivele de performanta cu anumite modificari estetice (unde este cazul) daca folosim doar WDTS, putem chiar sa cream skinuri pentru fiecare masina si sa le punem pe server. ok hai ca de masina am facut rost, insa UNDE alergam?desigur ca sunt nenumarate harti unde iti poate pleca spatele si o sumedenie copaci in care pot sa dai cu tigaia, propun urmatoarele variante (eventual le luati pe alea marcate cu rosu): OTARUMI TOGUE - super frumy facut de la 90GDSP cu sectiuni pentru viteza medie cat si niste curbe unde poti sa tragi a 3a limitare si sa te rogi la Dumnezeu ca nu te agati de un colt din perete; https://www.racedepartment.com/downloads/90s-golden-drift-spot-project-4-otarumi-touge-%E5%A4%A7%E5%9E%82%E6%B0%B4%E5%B3%A0.19707/ DOUSOJIN TOGUE - tot de la 90GDSP, mult mai scurt decat Otarumi insa schimbarea de altitudine este mult mai resimtita, de preferat sa alergam pe varianta 1990 (ca aia mai recenta are parapeti peste tot si te faci zob daca dai mai cu incredere in curbe); https://www.racedepartment.com/downloads/90s-golden-drift-spot-project-5-dousojin-touge-道祖神峠.20480/ FUJIMI KAIDO - ciordita din Forza si cu un scaling cam aiurea si proportii oarecum zapacite insa cu o varietate deosebita de curbe: poti sa te bucuri de viraje in care abia le iei cu a doua sau full send in a 4-a limitare; https://drive.google.com/uc?export=download&id=18xKlQ56jc1dQzlfwNo1vxJtEfjI2Tp2E HAPPOGAHARA - circuit destul de strans, majoritatea curbelor fiind ace de par / viraje de 90 de grade, foarte satisfacator sa prinzi virajul de la pits; https://www.racedepartment.com/downloads/90s-golden-drift-spot-8-happogahara-八方ヶ原-drift-course.24241/ USUI - unul din preferatele mele, un circuit pe care il consider destul de fluid si, asemeni Otarumi, prezinta o varietate de viraje, sectiunea de viteza de la sfarsitul hartii fiind in special una foarte foarte draguta; https://www.racedepartment.com/downloads/usui-pass.15712/ BRASOV - deosebit de bine lucrat, bugetul realizarii acestui circuit fiind de 15 ori mai mare decat valoarea masinii mele; https://www.racedepartment.com/downloads/brasov-romania.28239/ TRANSFAGARASAN - un clasic, need i say more? https://assettocorsa.club/mods/tracks/transfagarasan-north-hill-climb.html (pana cand facem rost la loc de versiunea noua ratacita pe undeva prin andacurile whatsappului si al discordului, o putem folosi pe asta); OI WHARF - o harta scurta si dragutica unde preponderent se face manji; https://www.racedepartment.com/downloads/90s-golden-drift-spot-project-6-oi-wharf-大井埠頭.21844/ AKAGI - zona unde o ard baietii cu rotative; https://assettocorsa.club/mods/tracks/akagi-mountain-pass.html AKINA - aveti grija daca circulati pe aici la 4 dimineata ca de obicei e un zapacit care ii da tare cu masina; https://acmods.net/tracks/mount-akina-2017/ HONG - setezi turbo pe 100% si dai de volan pana te lasa incheieturile; https://assettocorsa.club/mods/tracks/hong.html MYOGI - oarecum underrated, oarecum 1/2 neterminat; https://assettocorsa.club/mods/tracks/myogi.html PROJECT TOGUE - 48 de km pentru distractie cu 320d grup sudat germania; https://www.racedepartment.com/downloads/project-touge.17456/ SHOMARU - super tehnic, abia daca are loc o masina pe drum; https://assettocorsa.club/mods/tracks/shomaru-touge.html TSUCHISAKA - foarte draguta atmosfera de pe el, iar curbele au camber ceea ce te ajuta sa nu dai cu ea in zid; https://drive.google.com/open?id=0B59AAnhcD8JgOVJ5c1VfZ24xcm8 ---------- BONUS: pentru alte circuite/masini puteti accesa serverele de Shutoku Revival Project sau Togue Union de pe discord. Acolo aveti Daikoku parking lot, intregul Shutoku si diverse moduri care nu sunt neaparat legate de drifting. ---------- ia zi geometria aia pe anglia cum o fac?ca sa nu plictisim pe nimeni cu vorbaraie, ai nevoie de urmatoarele setari: setat cauciucurile sa aibe 25-30 psi fata la cald, 32 - 35 psi spate la cald; diferentialul cu valori maxime peste tot; rapoartele la viteza difera foarte mult in functie de circuit, in general te uiti la a 2a treapta sa fie undeva pe la 120 - 130; turbina oriunde intre 60% si 100% din nou, in functie de circuit; amortizoarele - sliderele la BUMP pe spate sa treaca de jumatate, aproape sa fie bara umpluta 3 sferturi, pe FAST BUMP trecem putin de jumatate arcurile - rigide pe fata, aproape 3/4 umpluta bara la valori, iar pe spate aproximativ 1/3 umpluta bara rollbar - cateva clickuri acolo, 1/4 si ceva pe fata si 1/4 pe spate, nu prea are relevanta garda la sol - oriunde intre 90 si 100mm zic ca e ok; inca odata, astea sunt niste reguli generale gandite de mine, nu trebuie neaparat sa faci cum scrie aici ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- cam asta e tot mini ghidul. daca nu faceti drifturi, sper ca macar hartile sa va ajute cu ceva daca vreti sa va dati la time attack. daca aveti o sugestie, nu ezitati sa scrieti aici
I like this.. talk later this week sa ne fugarim! La fel ca la racing, sunt noob dar o sa-mi dau toata silinta
Salut inițiativa! O să vin și eu din când în când, sper. M-am distrat super tare ultima dată când am participat -- poate pui și videoclipurile de atunci.
Salutare, cum intru si eu sa ma dau cu voi. Lasati-mi si mie grupul we wapp sau un Nume de sv. Multumesc !