Sezonul 1 - CLASAMENT

Discussion in 'Arhivele nationale' started by ihlades, Aug 13, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    180
    Likes Received:
    138
    Location:
    Bucharest, RO
    Prima etapă din campionat, desfășurată pe circuitul de la Mugello, ne oferă o primă idee despre potențialul piloților Racing League Romania. Deși a fost în mare parte o cursă de acomodare cu noile mașini, s-au profilat câteva lupte strânse:

    În fruntea clasamentului #01 N. Victor și #82 S. Gabriel au câte o victorie în cursele primei etape, dar #01 câștigă prin prisma rezultatelor din calificări și obținerea celor mai buni timpi în curse. În al doilea eșalon, patru piloți au oferit un spectacol desăvârșit și au punctat apropiat: #09 C. Luchian, #05 P. Dorin, #25 P. Andrei și #07 I. Horia pun încet-încet bazele unei rivalități frumoase!

    Surpriza cea mai mare, probabil, vine din partea veteranilor #74 S. Cristian și #78 C. Luci care au abandonat în a doua cursă de la Mugello și se clasează pe locul 10, respectiv locul 12 după prima etapă a campionatului. Asta le-a permis debutanților #22 D. Radu și #00 R. Iulian să câștige încrederea de care au nevoie în viitoarele etape.

    Campionatul se anunță strâns, cu lupte pentru pozițiile fruntașe și întreceri între veterani și debutanți. Semne bune campionatu' are. :D

    20180930 S1E1.png
     
  2. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    180
    Likes Received:
    138
    Location:
    Bucharest, RO
    Clasamentul s-a amestecat zdravăn după a doua etapă a primului sezon din campionatul Racing League Romania. Silverstone este un circuit care răsplătește mașinile manevrabile mai mult decât cele cu platforme aerodinamice performante, în contrast cu circuitul de la Mugello. Așa se face că liderul #01 N. Victor se vede nevoit să înghita pastila amară și să se vadă înfrânt de bolidul Porsche condus de #78 C. Luci în ambele curse.

    #82 S. Gabriel profită de greșelile celor doi mai-sus-amintiți și câștigă puncte prețioase, apropiindu-se la un singur punct de liderul clasamentului #01 N. Victor. #09 C. Luchian își păstrează ultima poziție de pe podium după ce a valorificat evoluția sa precaută și constantă; #78 C. Luci, deși a dus lupte crâncene pe circuitul britanic câștigă nu mai puțin de 40 de puncte în această rundă și aterizează pe locul 4 în clasament, depășindu-l pe #25 P. Andrei.

    O altă revenire spectaculoasă îi aparține lui #74 S. Cristian, care, sub avantajul temperaturilor scăzute nu a reușit să rupă norma cu al său Nissan, însă punctează suficient cât să urce pe a 6-a poziție în clasament, profitând în același timp de absențele unor piloți rapizi precum #05 P. Dorin și #22 D. Radu. La "subsol" lupta se încinge, nu mai puțin de 5 piloți fiind acoperiți de un interval de doar 6 puncte.

    După doar două curse se disting câteva grupuri echilibrate între acești piloți ambițioși dar suntem de-abia la început și se poate întâmpla orice.

    20181007 S1E2.png
     
    Zoinx, Marton and luchian like this.
  3. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    180
    Likes Received:
    138
    Location:
    Bucharest, RO
    Etapa a 3-a confirmă nivelul apropiat al piloților Racing League Romania, dovedind că spectacolul din primele două etape nu a fost întâmplător. #78 C. Luci continuă forma bună și câștigă 36 de puncte în cursele de pe Nurburgring chiar dacă unele probleme tehnice l-au împiedicat să participe în calificări; steagul în carouri l-a surprins pe locul al 3-lea în prima cursă a serii, după ce Porsche-le său a plecat de pe ultimul loc al grilei de start. În a doua cursă o evoluție debordantă, în care s-a văzut potrivirea pilot-mașină-circuit, i-a adus a doua victorie din acest sezon și îl urcă pe podium în clasamentul provizoriu!

    Nu este un campionat dominat de #78 C. Luci însă, pentru că și #01 N. Victor a obținut a doua victorie din sezon în special datorită unei sesiuni de calificări senzațională. Doborând nonșalant timpii din antrenamentele libere, pilotul Audi a obținut pole-ul cu un nou record pe circuitul german, 1:55.013, cu doar 0.079s mai rapid decât #82 S. Gabriel. Audi-ul R8 a reușit, în prima cursă, să oprească atacurile repetate ale Huracan-ului cu numărul 82 și să rămână în față până la sfârșit.

    La mijlocul grilei lupta se încinge prin revenirea lui #81 ML. Mihai. Pilotul Porsche a intrat în horă provocându-i direct pe #09 C. Luchian, #25 P. Andrei și #74 S. Cristian și afișând un ritm foarte bun. Dată fiind regula de punctare a celor mai bune 8 rezultate din cele 10 curse ale sezonului, Mihai se autopropune pentru a câștiga lupta de la mijloc. Pe Nurburgring însă, cele mai multe puncte le-au cules #09 C. Luchian și #74 S. Cristian (24 de puncte fiecare). În contrast, BMW-ul cu numărul 25 pare că a pierdut forma bună afișată la Silverstone și se vede învins în această confruntare aprigă, cu toate că și-a demonstrat potențialul în calificări obținând al treilea loc pe grilă. #76 B. Marton și #64 Z. Catalin continuă în același ritm de până acum și culeg restul punctelor, ceea ce s-ar putea dovedi foarte important spre sfârșitul sezonului atunci când absențele altor piloți vor cântări greu în clasament.

    Dacă acest weekend de la Nurburgring pare că a fost etapa în care s-au cimentat aspirațiile piloților, la sfârșitul a două curse foarte strânse și spectaculoase, atunci Imola se anunță a fi primul front de luptă unde vom vedea artileria grea, acum că piloții își cunosc mașinile și concurența.

    WhatsApp Image 2018-10-14 at 22.26.19.jpeg
     
    Zoinx and luchian like this.
  4. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    180
    Likes Received:
    138
    Location:
    Bucharest, RO
    Imola, Imola, Imola, mi amore! Lupta pentru podium se încinge și acum protagoniștii, #09 C. Luchian, #78 C. Luci și #25 P. Andrei, sunt separați de numai 9 puncte în clasament. Un abandon pe fond medical al pilotului #78 în a doua cursă îi permite lui #09 C. Luchian să urce pe ultima treaptă a podiumului. În același timp, pilotul BMW #25 P. Andrei reușește să întoarcă un rezultat mediocru din prima cursă a serii și să obțină locul 2 în cursa secundă, rezultate care îl aduc la numai 6 puncte în urma rapidului #78 C. Luci.

    În lupta pentru întâietate, a fost o seară excelentă pentru #01 N. Victor. Deși a fost mai lent cu jumătate de secundă în antrenamente față de rivalii săi, pilotul Audi a încălțat soft-urile și a reușit să își domine concurența în calificări și curse; a reușit să câștige maximul de puncte puse în joc fără prea mari probleme. Rivalul său, #82 S. Gabriel nu a putut să reproducă ritmul Audiului și s-a văzut înfrânt în prima cursă, urmând ca cea de-a doua cursă să fie compromisă de clinch-urile avute în pluton. Urmare a evenimentelor de aseară, #01 N. Victor se distanțează la 15 puncte și se instalează comfortabil la șefia clasamentului.

    Deși anunțat ca un favorit în lupta de la mijloc, #74 S. Cristian nu a avut o etapă reușită, pierde puncte prețioase în fața lui #25 P. Andrei și rămâne pe a șasea poziție a clasamentului, în fața lui #76 B. Marton și a lui #05 P. Dorin, cel din urmă afișând un ritm bun la revenirea sa în "Micul Circ".

    În rezumat, circuitul de la Imola nu a oferit cea mai palpitantă cursă a sezonului. Diferențele dintre piloți au fost mai mari decât în alte etape, iar numărul mare de incidente ridică niște semne de întrebare legat de autocontrolul piloților. Dar, uitându-mă la clasament, pot înțelege ambiția de a ieși câștigător în luptele de pe circuit.

    WhatsApp Image 2018-10-22 at 01.15.34.jpeg
     
    luchian likes this.
  5. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    180
    Likes Received:
    138
    Location:
    Bucharest, RO
    A 5-a etapă a Micului Circ, mijlocul aventurii noastre, și-a lăsat amprenta asupra clasamentului în care se bat bravii noștri piloți. Când spun bravi, mă refer la majoritate, pentru că alții au fugit de provocarea circuitului american și au lipsit de la această întrecere.

    #01 N. Victor, liderul clasamentului înaintea curselor de pe Laguna Seca, a acuzat probleme medicale și a abandonat în această săptămână, lăsându-i cale liberă principalului său competitor - #82 S. Gabriel - către prima treaptă a podiumului. Deși zeii i-au zâmbit duminică, evoluția pilotului Lamborghini nu s-a ridicat la nivelul cu care ne-a obișnuit, culminând într-un loc 2 și un loc 5. Cele 30 de puncte obținute (2 puncte acordate pentru locul secund din calificări) îl propulsează în fața lui #01 N. Victor, dar ecartul este de numai 15 puncte.

    Weekend-ul a fost dominat de Porsche-ul lui #78 C. Luci, care a obținut pole-ul și a câștigat amândouă cursele, făcând astfel uitat începutul slab din campionat. Și el câștigă o poziție în clasament, replica lui #09 C. Luchian din a doua cursă (locul 2) dovedindu-se a fi insuficientă. Se pare că avem o luptă în trei pentru titlul de campion iar #78 C. Luci afișează cea mai bună formă sportivă!

    Un alt câștigător al etapei de pe Laguna Seca, chiar dacă rămâne pe a cincea poziție în clasament, este #25 P. Andrei. Pilotul BMW crește de la etapă la etapă și ajunge să îi sufle în ceafă consacratului #09 C. Luchian. Pare greu de crezut că va putea să se dueleze cu primii 3, dar în momentul de față pare că va reuși să îl devanseze pe competitorul său și să obțină al patrulea loc la sfârșitul sezonului.

    În contrast cu absențele importante, etapa de pe Laguna Seca a marcat și momentul revenirilor lui #07 I. Horia și a lui #64 Z. Catalin. Amândoi au obținut au obținut puncte importante în lupta de la mijlocul clasamentului, acolo unde lucrurile par să se încingă!

    WhatsApp Image 2018-10-28 at 22.27.04.jpeg
     
    luchian likes this.
  6. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    180
    Likes Received:
    138
    Location:
    Bucharest, RO
    Nu am avut învingătorul pe care ni l-am dorit, dar am primit învingătorul pe care-l merităm la Barcelona. În absența lui #82 S. Gabriel, marele câștigător după etapa de la Barcelona este #01 N. Victor. Acum instalat comfortabil la 15 puncte în fruntea clasamentului, este favoritul la câștigarea titlului de campion, în ciuda ritmului mai rapid afișat de #78 C. Luci. Cu toate că a fost cel mai rapid în calificări și a obținut punctele bonus pentru cea mai rapidă tură în amândouă cursele de ieri, pilotul Porsche a avut un weekend sub așteptări, năruit de greșeli de pilotaj și incidente de cursă cu ceilalți matadori RLR.

    #09 C. Luchian a avut o evoluție curată, așa cum ne-a obișnuit, și câștigă puncte importante în lupta sa cu #25 P. Andrei; ba chiar reușește să se apropie la doar 10 puncte de cândva-liderul #82 S. Gabriel. Ținem să îl felicităm pe #76 B. Marton pentru rezultatele obținute duminică, în special pentru prima cursă atunci când s-a înfipt ca un ghimpe în coastele pilotului BMW #25 P. Andrei și a reușit să smulgă puncte importante de acolo. Imediat în urma lor #74 S. Cristian și #05 P. Dorin au disputat punctele rămase în joc, cel din urmă scuturându-se de absențele de până acum și afișând un ritm bun.

    Circuitul de la Barcelona a găzduit a 6-a etapă din Micul Circ și marchează primul weekend din a două jumătate a sezonului. Etapele rămase nu mai sunt multe și piloții știu că trebuie să rezolve rivalitățile din clasament cât mai rapid cu putință; orice greșeală de acum încolo se va plăti scump. Să fie următoarea etapă, de la Monza, una abordată tactic de piloții noștri? Nu prea cred, e Monza.

    WhatsApp Image 2018-11-04 at 22.24.54.jpeg
     
    luchian and Marton like this.
  7. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,257
    Likes Received:
    900
    Italia din nou. Aceeasi scena insa actori diferiti. Absentele notabile ale lui #01 N.Victor si #82 S.Gabriel in zona de sus a clasamentului i-au facut seara lui #78 C.Luci destul de simpla, aproape de pragul plcitiselii. Singurul care a incercat sa ii ofere ceva emotii a fost #09 C.Luchian, insa fara prea mult succes, cel din urma alegand calea sigura, evitand bataliile prea incrancenante care ar fi putut sa ii coste pe ambii piloti. Finishul a aratat identic in ambele curse, #78 C.Luci care il depaseste cu un tur pe #64 Z.Catalin, si #09 C.Luchian care face aproape la fel, lipsindu-i doar cateva secunde. De fapt "aproape ca" pare a fi o caracterizare buna pentru prestatia #09 C.Luchian, care alearga sigur dar total nespectaculos.

    Vorbind de spectacol, prestatia lui #73 P.Gabriel a iesit in evidenta, cu un ritm de cursa impresionant, ce promite rezultate si provocari in etapele viitoare. De altfel si pe Monza, penalizarea a venit din partea echipei care a estimat gresit carburantul in prima cursa, lasand McLarenul pe uscat cu doar 1 tur inainte de final. Vorbind de penalizari, erorile repetate (sau reglajele gresite in sistemul de franare, dupa declaratiile pilotului) l-au costat scump pe #25 P.Andrei, care se vede taxat cu 20s pe grila finala din cursa 1, aceasta declasandu-l in P6. Forma din ce in ce mai buna arata si #76 B.Marton, demonstrand ca ritmul bun de la Barcelona nu a fost o intamplare. #05 P.Dorin a aplicat de asemenea o strategie precauta, care insa a functionat doar in prima cursa a serii, aducandu-i un loc pe ultima treapta a podiumului. La o rasfaoire rapida, #78S.Cristian a fost discret dar nu neobservat, punand presiune serioasa pe #73 P.Gabriel in repetate randuri. Ironic, pe Monza, Cristian a fost cel lovit din spate. "Zeii simracingului nu dorm" s-a auzit din tribune, undeva in zona Variante della Roggia.

    In clasament, cum era de asteptat, #78 C.Luci urca pe primul loc, "la masa verde" ar spune gurile rele. Dar masa nu va mai fi verde mult timp pentru ca vin etapele 9 si 10, care vor lua locul etapelor mai slabe (daca e cazul) in calculul punctelor. Tot la masa verde #09 C.Luchian isi face din nou loc pe podium la general, in detrimentul absentului #82 S.Gabriel.

    S1_E7_final.jpg
     
    svenRR, Zoinx and ihlades like this.
  8. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,257
    Likes Received:
    900
    Socotelile din EU nu se potrivesc cu cele din UK. Etapa 8 a fost speciala. In primul rand prin prezenta suspect de scazuta ( :( ), doar 5 masini reusind sa faca deplasarea pana la Brands Hatch. Cu toate astea, traseul este unul solicitant, si evenimentele nu au intarziat sa apara.

    #25 P.Andrei reuseste primul Pole din acest sezon, si promitea o cursa cu rezultate foarte bune. Strategia gumelor si cateva evenimente insa, au limitat numarul de puncte pe care BMW-ul le-ar fi putut castiga. Desi nu si-a intrat in mana imediat, #78 C.Luci, a dominat din nou ambele curse si si-a adjudecat fara prea mari emotii victoriile. Inca lipseste ceva la #74 S.Cristian, care desi afiseaza deseori un ritm bun, nu reuseste sa concretizeze pe masura; P3 si P4 pentru el in aceasta seara. A profitat de situatie insa #73 P.Gabriel care si-a adjudecat 2 locuri 2, adunand puncte importante pe circuitul englez. La partea opusa, ghinionistul serii pare sa fi fost #76 B.Marton, avand parte de incidente ce l-au costat secunde pretioase si i-au perturbat feng-shui-ul caracteristic. A reusit cu toate astea sa duca masina acasa, ceea ce a fost o idee foarte buna, considerand prezenta predusa.

    In clasament, #78 C.Luci e instalat confortabil pe prima pozitie, si doar surprize majore in ultimele etape mai pot naste ceva emotii. P2 insa, e alta poveste. 3 piloti, la cate 1p distanta. Dupa Anglia, #25 P.Andrei prinde aripi si se instaleaza (provizoriu?) pe treapta a 2a a calsamentului cu 201p, urmat de #01 N.Victor cu 200p si #09 C.Luchian cu 199p. #74 S.Cristian mai castiga si el o pozitie la masa verde, pozitie pe care nu are cum sa o mai piarda probabil dat fiind ca rivalul din zona anunta probleme medicale care il vor tine departe de curse in acest final de campionat. Top10 este inchis in urma acestei etape de #73 P.Gabriel, al carui obiectiv pare oricum a fi spectacolul si distractia, data fiind inscrierea lui tardiva. Ceea ce ne face sa ne intrebam: exceptand inscrierea, nu cumva pilotul #73 a inteles cel mai bine prioritatile Micului Circ ? :nerd:.

    S1_E8.jpg
     
    Zoinx and ihlades like this.
  9. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,257
    Likes Received:
    900
    Si a inceput loteria :D. Inainte de orice, sa reamintim regulile jocului: Campionatul RLR are 10 etape, la care toti concurentii sunt incurajati sa participe. Dar suntem piloti dor virtual, asa ca viata mai are si alte planuri uneori. De aceea, s-a decis ca doar cele mai bune 8 etape sa fie luate in calcul pentru punctaj.

    Asadar, cum suntem deja la etapa 9, inseamna ca una din etapel precedente trebuie omisa. Pentru pilotii care au macar o absenta la activ, calculul de mai sus e practic transparent. Pentru elevii buni, cu prezenta 100% insa, incep sa "dispara" puncte :).

    Datorita unor probleme tehnice de ultim moment, #78 C.Luci a abandonat prematur etapa, ceea ce i-a facut seara lui #01 N.Victor foarte lejera. Insa nu chiar pe atat de lejera pe cat se asepta, pentru ca #25 P.Andrei i-a tinut piept onorabil, chiar daca BMW-ul e mai putin #tracktool decat Audi-ul lui Victor.. #09 C.Luchian s-a prezentat pe grila fara prea mari asteptari, data fiind lipsa de antrenament, insa a terminat decent, adunand mai multe puncte decat in etape mai bine pregatite. Desi Nissan-ul cu #74 S. Cristian nu e cea mai agila masina de pe grila, ritmul oarecum constant l-a ajutat sa termine bine in ambele curse. #76 B.Marton confirma si el ritmul mai alert din ultima perioada, si arata ca se intelege din ce in ce mai bine cu McLaren-ul portocaliu. Si in incheiere, trebuie apreciata si perseverenta lui #64 Z.Catalin, care apare aproape la fiecare etapa, aducand in ritmul lui masina "acasa".

    In clasament, #01 N.Victor si #09 C.Luchian urca fiecare cate o pozitie (loteria etapelor FTW), in detrimentul lui #25 P.Andrei care se instalase pe 2 la finalul rundei 8. Mai jos nu apar schimbari in clasament, doar se strange lupta pentru P4, si de ce nu, pentru P3. Stim insa ca toti ochii vor fi atintiti pe varful clasamentului, castigatorul campionatului stabilindu-se chiar duminica asta, in marea finala pe Spa.

    S1_E9.png
     
    Zoinx likes this.
  10. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,257
    Likes Received:
    900
    Si primul sezon al Micului Circ s-a incheiat. Desi grila a fost modesta in ce priveste numarul de piloti, suspansul a fost prezent pana in ultima clipa, nimeni nestiind cine e campionul inaintea calculelor oficiale. Destinul a jucat si el un rol in toata povestea, #78 C.Luci ratand complet prima cursa a serii. Daca ar fi adus masina acasa, ne-am fi uitat probabil la un alt clasament. Insa la sfarsitul serii, si cu doar 4p avans, #01 N.Victor reuseste sa agate titlul de campion ! Felicitari !

    Mai jos nu avem surprize, #09 C.Luchian pastreaza ultima treapta a podiumului si scapa basma curata de data asta in fata rivalului #25 P.Andrei. La randul sau, Andrei are propriul rival, #74 S.Cristian, care nu a reusit totusi sa "ne rupa", si va trebui sa se multumeasca cu locul 5 la general. Cel mai mare progres din acest sezon (in opinia subsemnatului) l-a facut totusi #76 B.Marton. Daca in primele etape avea cateva secunde in plus pe tur, in ultima parte a campionatului s-a apropiat remarcabil, ba chiar a intrat in timpii plutonului non-alienilor. Bravo ! Mai jos, pe 8 il gasim pe #64 Z.Catalin, care nici el nu a avut cea mai fasta seara pe Spa. Top10 este incheiat de #07 I.Horia, care a reusit sa ii fure pozitia lui #73 P.Gabriel cu o prestatie rapida (dar nu lipsita de evenimente) pe Spa.

    Asta a fost tot pentru Sezonul 1. Cu totii am progresat, cu totii am gresit, cu totii am si invatat (sper), si cu totii ne dorim un sezon 2 mai animat si mai "curat" din punct de vedere al incidentelor de cursa. Felicitari participantilor si va multumim pentru prezenta. Profitati de vacanta, ne vedem gata de curse la inceputul anului urmator. Traiasca RLR ! :lol:

    S1E10_Finala.jpg
     
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice