IMPORTANT: Datorita numarului mare de inscrieri (trebuie sa fii inscris/a AICI), sistemul de RSVP de sus devine obligatoriu pentru a semnala intentia de participare. Ne ajuta sa dimensionam in consecinta accesul la server. Cum se foloseste (va puteti modifica optiunea de-a lungul saptamanii daca se schimba ceva): YES = sunt prezent la cursa; MAYBE = nu stiu sigur, dar clarific pana duminica; NO = nu pot alerga etapa asta (foarte util de stiut); NU UITATI sa dati POST dupa ce selectati optiunea In plus, daca numarul de participanti depaseste 28, vom avea 2 split-uri. Impartirea se face pe baza timpilor din precalificari: Split PRO : Pozitiile 1-20 Split SEMIPRO : Pozitiile 21-xx. (!) Listele sunt updatate in timp real (5') aici : RLR SPLITS Precalificarile se incheie Duminica, ora 17h. Lipsa unui tur cronometrat va pune automat in split SEMIPRO. Detalii etapa: Data: 29 septembrie 2019 Server: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 3 | PRO Server (optional) : Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 3 | SEMIPRO Program: Free practice : server deschis 24/7 20:15 briefing (audio Discord) 20:30 CALIFICARI 10' 20:40 pauză 5' 20:45 CURSA 1 (30') 21:15 pauză 5' 21:20 CURSA 2 (30'; grila inversata pentru Top15) Condiții de cursă: Nivel de aderență: OPTIMUM (100%) Damage 100% Temperatură în aer: 22° C Temperatură pistă: 32° C Driver assists: Traction Control: FACTORY ABS: FACTORY Stability Control: OFF SETUP FIX PIT-STOP: opțional (nu e obligatoriu si nici necesar) Server(e) antrenamente până în seara cursei: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 3 | PRECAL_1 Deschis(e) 24/7 cu sesiuni de antrenamente de câte 5h Parola (doar in perioada de practice): "RLR4FUN" Puteti da tururi pe oricare din cele 2 servere. Timpii apar in acelasi tabel LIVETIMING_1 LIVETIMING_2
Silverstone GP Deci, am ajuns si la a 3-a etapa a sezonului, de data asta pe unul dintre cele mai indragite circuite din Marea Britanie, asa ca haideti sa vedem cam ce ne asteapta in materie de circuit si posibilitati in cursa. Si sa ne consideram norocosi ca in AC n-avem ploaie Abbey & Farm (T1+T2) Un "S" de viteza mare, trebuie abordat folosind vibratoarele de pe exterior cat si pe interior, pe cat mai mult posibil pentru a mentine o viteza mare, constanta, astfel incat la iesire diferenta de viteza poate foarte usor sa conduca la o posibilitate de depasire pe zona de franare a urmatorului viraj. Village (T3) La intrarea in viraj avem o zona de franare lunga, fiind si o curba larga, care deschide multe posibilitati in materie de depasire si trase, viteza de iesire nefiind un factor atat de determinant pentru urmatoarele curbe. The Loop + Aintree (T4+T5) T4 este la fel in viraj larg care permite multe posibilitati, dar trasa ideala este cea stransa pe apex la intrare si care permite cea mai rapida iesire din viraj, astfel incat de aici inainte ideal ar fi sa stati cu acceleratia apasata la podea pornind inspre prima linie dreapta a cursei. Brooklands + Luffield (T6+T7) Dupa ce i-am dat #gaz serios pe Wellington Straight ajungem intr-o zona de franare destul de dificila, e important sa franati inspre interiorul curbei Brooklands si sa pastrati o trasa ideala pentru al doilea viraj, in mod special deoarece e usor sa depasesti/fi depasit in aceste viraje. Luffield este important deoarece urmeaza o mica linie dreapta dupa el, iar astfel o iesire mai din scurt si la viteza mica va va dezavantaja. Woodcote + Copse (T8+T9) Woodcote e un viraj foarte larg deci tineti gazu' la podea pana la Copse, unde trebuie sa franati finut cat sa nu dezechilibrati masina la intrare (de obicei in a treapta a 4-a), e un viraj simplu dar care trebuie luat la viteza mare, folosind vibratorul de pe interior fara prea multa franare. Maggots + Beckets + Chapel (T10+T11+T12) In acest complex de curbe incercati sa mentineti un ritm constant, fara sa incercati depasiri vitejesti, si sa aveti o iesire curata si rapida inspre linia dreapta, nu e prea complex dar poate da batai de cap daca se forteaza. Stowe (T13) Din nou, un viraj simplu dar care e larg si permite multe trase, tineti interiorul si incercati sa accelerati cat mai devreme. Vale + Club ( T14+T15) In Vale se dovedeste vitejia pilotilor si capabilitatea de a frana, fiind unul dintre locurile ideale de a depasi daca sunteti aproape de adversar dupa curbele precedente. E important sa tineti interiorul curbei si sa nu o largiti dupa apex, deoarece la intrarea in Club trebuie sa fiti pregatiti sa accelerati cat mai devreme, urmand ca la iesirea din curba sa fiti cu acceleratia la podea pana la linia de finish. Mult succes la antrenamente si spor la curse in weekend!
Am adaugat si in primul post adresa unde puteti urmari evolutia spliturilor in timp real (update la fiecare 5') RLR SPLITS courtesy to Victor @ihlades
Inca nu stim daca vom avea nevoie de extensia de grila pe Silverstone, dar o puteti instala in avans pentru a evita surprizele. O gasiti AICI. Cea mai sigura metoda de instalare, este sa dezarhivati pe Desktop, si apoi copiati directorul "content" in directorul radacina al Assetto Corsa (calea tipica: \STEAM\steamapps\common\assettocorsa\