[Sep 29, 2019] Sezonul 4 - Etapa 3 (Silverstone GP)

Discussion in 'Arhivele nationale' started by Berry, Sep 23, 2019.

  1. Berry

    Berry Active Member

    Joined:
    Aug 31, 2019
    Messages:
    66
    Likes Received:
    161
    [​IMG]
    IMPORTANT:
    Datorita numarului mare de inscrieri (trebuie sa fii inscris/a AICI), sistemul de RSVP de sus devine obligatoriu pentru a semnala intentia de participare.
    Ne ajuta sa dimensionam in consecinta accesul la server. Cum se foloseste (va puteti modifica optiunea de-a lungul saptamanii daca se schimba ceva):
    • YES = sunt prezent la cursa;
    • MAYBE = nu stiu sigur, dar clarific pana duminica;
    • NO = nu pot alerga etapa asta (foarte util de stiut);
    • /!\ NU UITATI sa dati POST dupa ce selectati optiunea /!\
    In plus, daca numarul de participanti depaseste 28, vom avea 2 split-uri. Impartirea se face pe baza timpilor din precalificari:

    Split PRO : Pozitiile 1-20
    Split SEMIPRO : Pozitiile 21-xx.

    (!) Listele sunt updatate in timp real (5') aici : RLR SPLITS

    Precalificarile se incheie Duminica, ora 17h. Lipsa unui tur cronometrat va pune automat in split SEMIPRO.

    Detalii etapa:
    • Data: 29 septembrie 2019
    • Server: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 3 | PRO
    • Server (optional) : Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 3 | SEMIPRO
    • Program:
      • Free practice : server deschis 24/7
      • 20:15 briefing (audio Discord)
      • 20:30 CALIFICARI 10'
      • 20:40 pauză 5'
      • 20:45 CURSA 1 (30')
      • 21:15 pauză 5'
      • 21:20 CURSA 2 (30'; grila inversata pentru Top15)
    • Condiții de cursă:
      • Nivel de aderență: OPTIMUM (100%)
      • Damage 100%
      • Temperatură în aer: 22° C
      • Temperatură pistă: 32° C
    • Driver assists:
      • Traction Control: FACTORY
      • ABS: FACTORY
      • Stability Control: OFF
      • SETUP FIX
    • PIT-STOP:
      • opțional (nu e obligatoriu si nici necesar)
    • Server(e) antrenamente până în seara cursei:
      • Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 3 | PRECAL_1
      • Deschis(e) 24/7 cu sesiuni de antrenamente de câte 5h
      • Parola (doar in perioada de practice): "RLR4FUN"
      • Puteti da tururi pe oricare din cele 2 servere. Timpii apar in acelasi tabel
      • LIVETIMING_1
      • LIVETIMING_2
     
    Last edited by a moderator: Sep 25, 2019
  2. Berry

    Berry Active Member

    Joined:
    Aug 31, 2019
    Messages:
    66
    Likes Received:
    161
    Silverstone GP
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-12-59-58.jpg

    Deci, am ajuns si la a 3-a etapa a sezonului, de data asta pe unul dintre cele mai indragite circuite din Marea Britanie, asa ca haideti sa vedem cam ce ne asteapta in materie de circuit si posibilitati in cursa. Si sa ne consideram norocosi ca in AC n-avem ploaie :D

    Abbey & Farm (T1+T2)

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-2-39.jpg

    Un "S" de viteza mare, trebuie abordat folosind vibratoarele de pe exterior cat si pe interior, pe cat mai mult posibil pentru a mentine o viteza mare, constanta, astfel incat la iesire diferenta de viteza poate foarte usor sa conduca la o posibilitate de depasire pe zona de franare a urmatorului viraj.

    Village (T3)

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-3-18.jpg


    La intrarea in viraj avem o zona de franare lunga, fiind si o curba larga, care deschide multe posibilitati in materie de depasire si trase, viteza de iesire nefiind un factor atat de determinant pentru urmatoarele curbe.
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-3-30.jpg

    The Loop + Aintree (T4+T5)
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-6-3.jpg

    T4 este la fel in viraj larg care permite multe posibilitati, dar trasa ideala este cea stransa pe apex la intrare si care permite cea mai rapida iesire din viraj, astfel incat de aici inainte ideal ar fi sa stati cu acceleratia apasata la podea pornind inspre prima linie dreapta a cursei.

    Brooklands + Luffield (T6+T7)

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-7-4.jpg

    Dupa ce i-am dat #gaz serios pe Wellington Straight ajungem intr-o zona de franare destul de dificila, e important sa franati inspre interiorul curbei Brooklands si sa pastrati o trasa ideala pentru al doilea viraj, in mod special deoarece e usor sa depasesti/fi depasit in aceste viraje. Luffield este important deoarece urmeaza o mica linie dreapta dupa el, iar astfel o iesire mai din scurt si la viteza mica va va dezavantaja.
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-7-39.jpg

    Woodcote + Copse (T8+T9)
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-8-16.jpg

    Woodcote e un viraj foarte larg deci tineti gazu' la podea pana la Copse, unde trebuie sa franati finut cat sa nu dezechilibrati masina la intrare (de obicei in a treapta a 4-a), e un viraj simplu dar care trebuie luat la viteza mare, folosind vibratorul de pe interior fara prea multa franare.
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-9-3.jpg

    Maggots + Beckets + Chapel (T10+T11+T12)

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-9-56.jpg

    In acest complex de curbe incercati sa mentineti un ritm constant, fara sa incercati depasiri vitejesti, si sa aveti o iesire curata si rapida inspre linia dreapta, nu e prea complex dar poate da batai de cap daca se forteaza.

    Stowe (T13)
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-11-10.jpg

    Din nou, un viraj simplu dar care e larg si permite multe trase, tineti interiorul si incercati sa accelerati cat mai devreme.

    Vale + Club ( T14+T15)
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-11-32.jpg
    In Vale se dovedeste vitejia pilotilor si capabilitatea de a frana, fiind unul dintre locurile ideale de a depasi daca sunteti aproape de adversar dupa curbele precedente. E important sa tineti interiorul curbei si sa nu o largiti dupa apex, deoarece la intrarea in Club trebuie sa fiti pregatiti sa accelerati cat mai devreme, urmand ca la iesirea din curba sa fiti cu acceleratia la podea pana la linia de finish.
    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_ks_silverstone_23-9-119-13-12-11.jpg


    Mult succes la antrenamente si spor la curse in weekend! :cool:
     
    Zoinx, epicl, ELF and 1 other person like this.
  3. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    Am adaugat si in primul post adresa unde puteti urmari evolutia spliturilor in timp real (update la fiecare 5')

    RLR SPLITS

    courtesy to Victor @ihlades
     
  4. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    /!\ Inca nu stim daca vom avea nevoie de extensia de grila pe Silverstone, dar o puteti instala in avans pentru a evita surprizele. O gasiti AICI. /!\

    Cea mai sigura metoda de instalare, este sa dezarhivati pe Desktop, si apoi copiati directorul "content" in directorul radacina al Assetto Corsa (calea tipica: \STEAM\steamapps\common\assettocorsa\
     
  5. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
    sergiuneagu likes this.
  6. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,493
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice