IMPORTANT: Datorita numarului mare de inscrieri (trebuie sa fii inscris/a AICI), sistemul de RSVP de sus devine obligatoriu pentru a semnala intentia de participare. Ne ajuta sa dimensionam in consecinta accesul la server. Cum se foloseste (va puteti modifica optiunea de-a lungul saptamanii daca se schimba ceva): YES = sunt prezent la cursa; MAYBE = nu stiu sigur, dar clarific pana duminica; NO = nu pot alerga etapa asta (foarte util de stiut); (Nu uitati sa dati POST dupa ce selectati optiunea) Un singur split (cca 30 masini): E posibil ca cei cu PC-uri mai slabe sa experimenteze problem de framerate. 1/nu ezitati sa le faceti cunoscute dupa cursa; vom tine cont in etapele urmatoare. 2/nu ezitati sa dati setarile pe low in AC. DACA vom avea probleme de retea (ping mare, masini care se teleporteaza) vom analiza si se poate decide repetarea etapei saptamana viitoare. Listele sunt updatate in timp real (5') aici : RLR SPLITS Precalificarile se incheie Duminica, ora 17h. Lipsa unui tur cronometrat va pune automat in split SEMIPRO. Detalii etapa: Data: 17 Noiembrie 2019 Server: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 10 | PRO Server (optional) : Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 10 | SEMIPRO Program: Free practice : server deschis 24/7 20:15 briefing (audio Discord) 20:30 CALIFICARI 15' 20:45 pauză 5' 20:50 CURSA 1 (30') 21:20 pauză 5' 21:25 Cursa 2 (30'; grila inversata pentru Top 15) Condiții de cursă: Nivel de aderență: OPTIMUM (100%) Damage 100% Temperatură în aer: 22° C Temperatură pistă: 32° C Driver assists: Traction Control: FACTORY ABS: FACTORY Stability Control: OFF SETUP FIX PIT-STOP: opțional Server(e) antrenamente până în seara cursei: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 10 | PRECAL_1 Deschis(e) 24/7 cu sesiuni de antrenamente de câte 5h Parola (doar in perioada de practice): "RLR4FUN" Puteti da tururi pe oricare din cele 2 servere. Timpii apar in acelasi tabel LIVETIMING
Autodromo Enzo e Dino Ferrari di Imola Asadar am ajuns si la finele sezonului, dupa 9 etape incarcate de tensiuni intre piloti, competitie acerba, si nu in ultimul rand multa distractie, ne pregatim sa incheiem sezonul in mare stil, astfel sa vedem cam ce ne asteapta pe acest circuit legendar. Turn 1+2+3+4 (Variante Tamburello) Chiar dupa start dam de o serie de viraje complexe, cu vibratoare inaltate si periculoase, care trebuie abordate cu rabdare si atentie, viteza medie si cea de iesire fiind cheia unei trase reusite. La intrarea in viraj incercati sa franati destul de devreme, stati pe exteriorul circuitului, si incercati sa atingeti doar marginile vibratoarelor, altfel veti pierde usor controlul, iar ideal ar fi ca dupa a doua curba sa accelerati complet spre iesire, prin a 3-a curba. Turn 5+6 (Variante Villeneuve) O sicana deschisa, foarte rapida, in care se aplica acelasi principiu ca si in virajela anterioare. Franati devreme, folositi mult vibratorul de pe interior in primul viraj, franati lin pentru al doilea viraj, si faceti acelasi lucru, folositi vibratorul interior, accelerati la maxim, si folositi-va complet de vibratorul de pe exterior. Turn 7 (Tosa) Un ac de par destul de simplu, inclinat putin inspre interior, astfel incercati sa nu pierdeti prea mult din viteza la intrare, folositi maxim trasa de interiora si accelerati maxim inspre iesire, folosind vibratorul de pe exterior (daca e nevoie) Turn 8 (Piratella) Un viraj simplu de stanga, obiectivul cheie e sa accelerati cat mai devreme inspre iesire. Se poate folosi vibratorul de pe interior, insa incercati sa nu va urcati complet cu rotile pe el. De asemenea, atentie mare la franare, e foarte usor sa ciupesti iarba cu roata exterioara. Turn 9+10 (Acque Minerali) Un complex de curbe foarte dificil pentru multi piloti. Prima curba la dreapta trebuie luata cu o viteza foarte mare si cu un pic de curaj, folosind vibratorul interior, dupa care va trebui sa franati puternic (insa in linie dreapta, ca sa nu pierdeti spatele), si sa luati a doua curba de dreapta cu un apex mai intarziat, atingand putin sau deloc vibratorul de pe interior, insa folosindu-l la maxim pe cel dinspre iesire. Turn 11+12 (Variante Alta) O sicana foarte tricky, din care puteti sa zburati foarte usor . Atentie la franare, abordarea ideala e sa atingeti doar putin ambele vibratoare, avand grija sa nu va devieze prea mult de la trasa, si sa nu aveti rotile interioare in aer prea mult timp, cu cat accelerati mai tarziu, cu atat pierdeti mai mult timp pe urmatoarea linie dreapta. Turn 13+14+15 (Rivazza) Un viraj care in mod sigur ii va forta pe multi sa-si revizuiasca tehnicile de franare, Rivazza este in teorie un viraj simplu, insa intrarea in viraj vine dupa o linie dreapta lunga, iar franarea se face pe o panta considerabila, astfel incercati sa franati devreme, sa nu destabilizati masina, folositi vibratorul interior la intrare, accelerati maxim, folositi si vibratorul de pe exterior, iar pentru al doilea viraj faceti exact acelasi lucru, ideal folosind treapta a 2-a, pentru acceleratie maxima, insa cu a 3-a veti avea mai multa stabilitate.
Daca e sa ne luam dupa cifrele de azi, nu avem nevoie de grila extinsa pe Imola. Dar ca sa fiti siguri (multa lume se hotaraste duminica la ora 16:59 daca alearga sau nu..), puteti instala extensia in avans. DOWNLOAD. INSTALARE: Unzip pe Desktop si apoi se copie folderul "content" in directorul radacina AC (undeva gen: \STEAM\steamapps\common\assettocorsa)
Astazi pe seara, avem si F1 - Brazilia - asa ca s-a hotarat sa decalam cu 15' Startul calificarilor in Finala RLR. Asadar, Briefingul va incepe la 20:30 si Calificarile la 20:45. Daca nu va pasioneaza F1.. puteti privi sfertul de ora ca un bonus pentru antrenament . Ne vedem diseara pe circuit sau pe RLR TV .