RACE [Nov 17, 2019] Sezonul 4 - Finala (Autodromo Enzo e Dino Ferrari di Imola)

Discussion in 'RACING LEAGUE ROMANIA' started by Berry, Nov 11, 2019.

You can not RSVP for this event...

This event has already begun, or has already passed; RSVP has been since closed.
Sezonul 4 - Finala
Autodromo Enzo e Dino Ferrari (Imola)
Confirmed Attendees: 25
Posted By: Berry
Start Date: Nov 17, 2019 04:00 PM
End Date: Nov 17, 2019 05:00 PM
Time Zone: Europe/Athens +02:00 EET
The following users have RSVP'd "Maybe":

The following users have RSVP'd "No":
  1. Berry

    Berry Moderator Pilot RLR

    Joined:
    Aug 31, 2019
    Messages:
    34
    Likes Received:
    98
    [​IMG]

    IMPORTANT:
    Datorita numarului mare de inscrieri (trebuie sa fii inscris/a AICI), sistemul de RSVP de sus devine obligatoriu pentru a semnala intentia de participare.
    Ne ajuta sa dimensionam in consecinta accesul la server. Cum se foloseste (va puteti modifica optiunea de-a lungul saptamanii daca se schimba ceva):
    • YES = sunt prezent la cursa;
    • MAYBE = nu stiu sigur, dar clarific pana duminica;
    • NO = nu pot alerga etapa asta (foarte util de stiut);
    • (Nu uitati sa dati POST dupa ce selectati optiunea)

    /!\ Un singur split (cca 30 masini):
    • E posibil ca cei cu PC-uri mai slabe sa experimenteze problem de framerate. 1/nu ezitati sa le faceti cunoscute dupa cursa; vom tine cont in etapele urmatoare. 2/nu ezitati sa dati setarile pe low in AC.
    • DACA vom avea probleme de retea (ping mare, masini care se teleporteaza) vom analiza si se poate decide repetarea etapei saptamana viitoare.

    (()) Listele sunt updatate in timp real (5') aici : RLR SPLITS

    Precalificarile se incheie Duminica, ora 17h. Lipsa unui tur cronometrat va pune automat in split SEMIPRO.

    Detalii etapa:
    • Data: 17 Noiembrie 2019
    • Server: Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 10 | PRO
    • Server (optional) : Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 10 | SEMIPRO
    • Program:
      • Free practice : server deschis 24/7
      • 20:15 briefing (audio Discord)
      • 20:30 CALIFICARI 15'
      • 20:45 pauză 5'
      • 20:50 CURSA 1 (30')
      • 21:20 pauză 5'
      • 21:25 Cursa 2 (30'; grila inversata pentru Top 15)

    • Condiții de cursă:
      • Nivel de aderență: OPTIMUM (100%)
      • Damage 100%
      • Temperatură în aer: 22° C
      • Temperatură pistă: 32° C

    • Driver assists:
      • Traction Control: FACTORY
      • ABS: FACTORY
      • Stability Control: OFF
      • SETUP FIX

    • PIT-STOP:
      • opțional

    • Server(e) antrenamente până în seara cursei:
      • Racing League Romania [RLR] | Sezon 4 | Etapa 10 | PRECAL_1
      • Deschis(e) 24/7 cu sesiuni de antrenamente de câte 5h
      • Parola (doar in perioada de practice): "RLR4FUN"
      • Puteti da tururi pe oricare din cele 2 servere. Timpii apar in acelasi tabel
      • LIVETIMING
     
    Alex Cascatau and sergiuneagu like this.
  2. Berry

    Berry Moderator Pilot RLR

    Joined:
    Aug 31, 2019
    Messages:
    34
    Likes Received:
    98
    Autodromo Enzo e Dino Ferrari di Imola
    Asadar am ajuns si la finele sezonului, dupa 9 etape incarcate de tensiuni intre piloti, competitie acerba, si nu in ultimul rand multa distractie, ne pregatim sa incheiem sezonul in mare stil, astfel sa vedem cam ce ne asteapta pe acest circuit legendar.


    [​IMG]



    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-33-9.jpg


    Turn 1+2+3+4 (Variante Tamburello)

    Chiar dupa start dam de o serie de viraje complexe, cu vibratoare inaltate si periculoase, care trebuie abordate cu rabdare si atentie, viteza medie si cea de iesire fiind cheia unei trase reusite. La intrarea in viraj incercati sa franati destul de devreme, stati pe exteriorul circuitului, si incercati sa atingeti doar marginile vibratoarelor, altfel veti pierde usor controlul, iar ideal ar fi ca dupa a doua curba sa accelerati complet spre iesire, prin a 3-a curba.

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-34-3.jpg Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-34-18.jpg



    Turn 5+6 (Variante Villeneuve)

    O sicana deschisa, foarte rapida, in care se aplica acelasi principiu ca si in virajela anterioare. Franati devreme, folositi mult vibratorul de pe interior in primul viraj, franati lin pentru al doilea viraj, si faceti acelasi lucru, folositi vibratorul interior, accelerati la maxim, si folositi-va complet de vibratorul de pe exterior.

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-36-58.jpg Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-35-39.jpg


    Turn 7 (Tosa)

    Un ac de par destul de simplu, inclinat putin inspre interior, astfel incercati sa nu pierdeti prea mult din viteza la intrare, folositi maxim trasa de interiora si accelerati maxim inspre iesire, folosind vibratorul de pe exterior (daca e nevoie)

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-37-35.jpg Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-38-12.jpg


    Turn 8 (Piratella)

    Un viraj simplu de stanga, obiectivul cheie e sa accelerati cat mai devreme inspre iesire. Se poate folosi vibratorul de pe interior, insa incercati sa nu va urcati complet cu rotile pe el. De asemenea, atentie mare la franare, e foarte usor sa ciupesti iarba cu roata exterioara.

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-38-32.jpg

    Turn 9+10 (Acque Minerali)

    Un complex de curbe foarte dificil pentru multi piloti. Prima curba la dreapta trebuie luata cu o viteza foarte mare si cu un pic de curaj, folosind vibratorul interior, dupa care va trebui sa franati puternic (insa in linie dreapta, ca sa nu pierdeti spatele), si sa luati a doua curba de dreapta cu un apex mai intarziat, atingand putin sau deloc vibratorul de pe interior, insa folosindu-l la maxim pe cel dinspre iesire.

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-39-19.jpg Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-39-46.jpg Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-40-6.jpg


    Turn 11+12 (Variante Alta)

    O sicana foarte tricky, din care puteti sa zburati foarte usor :lol:. Atentie la franare, abordarea ideala e sa atingeti doar putin ambele vibratoare, avand grija sa nu va devieze prea mult de la trasa, si sa nu aveti rotile interioare in aer prea mult timp, cu cat accelerati mai tarziu, cu atat pierdeti mai mult timp pe urmatoarea linie dreapta.

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-40-36.jpg Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-40-44.jpg


    Turn 13+14+15 (Rivazza)

    Un viraj care in mod sigur ii va forta pe multi sa-si revizuiasca tehnicile de franare, Rivazza este in teorie un viraj simplu, insa intrarea in viraj vine dupa o linie dreapta lunga, iar franarea se face pe o panta considerabila, astfel incercati sa franati devreme, sa nu destabilizati masina, folositi vibratorul interior la intrare, accelerati maxim, folositi si vibratorul de pe exterior, iar pentru al doilea viraj faceti exact acelasi lucru, ideal folosind treapta a 2-a, pentru acceleratie maxima, insa cu a 3-a veti avea mai multa stabilitate.

    Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-41-53.jpg Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-42-35.jpg Screenshot_ks_porsche_911_gt3_cup_2017_imola_13-11-119-10-42-48.jpg
     
    Last edited: Nov 16, 2019
  3. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,556
    Likes Received:
    1,134
    /!\ Daca e sa ne luam dupa cifrele de azi, nu avem nevoie de grila extinsa pe Imola. Dar ca sa fiti siguri (multa lume se hotaraste duminica la ora 16:59 daca alearga sau nu..), puteti instala extensia in avans. DOWNLOAD.

    INSTALARE:
    Unzip pe Desktop si apoi se copie folderul "content" in directorul radacina AC (undeva gen: \STEAM\steamapps\common\assettocorsa)
     
  4. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,556
    Likes Received:
    1,134
    /!\ Astazi pe seara, avem si F1 - Brazilia - asa ca s-a hotarat sa decalam cu 15' Startul calificarilor in Finala RLR. Asadar, Briefingul va incepe la 20:30 si Calificarile la 20:45.

    Daca nu va pasioneaza F1.. puteti privi sfertul de ora ca un bonus pentru antrenament :).

    Ne vedem diseara pe circuit sau pe RLR TV :nerd:.
     
  5. luchian

    luchian Administrator Staff Member Pilot RLR

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,556
    Likes Received:
    1,134
    Berry, sergiuneagu and mateivornicu like this.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice