RACE [Mar 4, 2019] Sezonul 2 - Etapa 5 (Monza 1966 Junior)

Discussion in 'RACING LEAGUE ROMANIA' started by ihlades, Feb 24, 2019.

You can not RSVP for this event...

This event has already begun, or has already passed; RSVP has been since closed.
Sezonul 2 - Etapa 5
Monza 1966 Junior
Confirmed Attendees: 3
Posted By: luchian
Start Date: Mar 4, 2019 08:30 PM
End Date: Mar 4, 2019 10:30 PM
Time Zone: Europe/Athens +02:00 EET
The following users have RSVP'd "Yes": 3
  1. ihlades

    ihlades Administrator Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    178
    Likes Received:
    136
    Location:
    Bucharest, RO
    Umblă vorba prin paddock că #01 N. Victor a intrat în vizorul echipei sale după ce a ratat participarea în cele două curse de la Barcelona. Oficialii echipei nu vorbesc despre ce s-a întâmplat, dar paparazzi l-au surprins pe campionul en-titre cântând seranade pe plajele catalane, ținând o sticlă de Sangria în mână, chiar dacă fetele nu păreau să guste la fel de tare momentul.

    "Totul se va schimba săptămâna asta!" a spus Victor, "Regret teribil ce s-a întâmplat săptămâna trecută, dar vă promit că nu se va mai repeta! Pân' la urmă, Monza e la câțiva pași de Milano, capitala modei, sigur găsesc ceva fashionable care să mă facă plăcut de fete." Stupoare în cameră!... nimeni nu se aștepta la această afirmație. #09 C. Luchian a fost primul care care să spargă tăcerea: "Ahahaha!! Troll-ule! De când ai propus Monza Junior pentru sezonul II am știut că ești poznaș, tinere!"

    Săptămâna asta gladiatorii RLR se vor alerga pe un circuit atipic. Monza Junior este foarte lat, are un layout foarte simplu și o tură în regim de cursă nu durează nici măcar un minut. E un contrast puternic față de circuitele tehnice folosite pentru primele 4 etape și va fi un test de adaptabilitate pentru piloții RLR. Propus la început drept o etapă de distracție, pentru mijlocul campionatului, cursa de la Monza se pare că va fi una dintre cele mai agitate!

    Natura circuitului și atmosfera încinsă din paddock vor motiva piloții să nu cedeze nicio poziție. Erorile grave vor fi plătite scump aici, pentru c-odată depășit pe un circuit așa scurt, vei vedea steagul albastru foarte des... nu e nevoie de mult ca să fii depășit cu un tur! Dar circuitul este atât de lat încât sigur vom vedea lupte în 4 sau 5 mașini pentru aceeași poziție.

    #01 N. Victor își oferă părerea: "Am crezut cu tărie că ne vom alerga în primele 4 etape, ne vom cunoaște, ordinea în clasament va fi oarecum stabilită iar Monza Junior va fi o pauză, o cursă pentru relaxare și distracție. Dar mă uit acum pe clasament și va fi HAOS! S-ar putea să aibă efectul opus.". În acord, #78 C. Luci a o pledoarie pentru o cursă curată: "Au trecut deja 4 etape în care am avut ocazia să vedem cum se comportă fiecare pe circuit, cred că ne cunoaștem bine deja. Dar au fost 4 etape pline de incidente și mi-e teamă că unii dintre piloți sunt prea ambițioși; pe un circuit cum e Monza Junior ar trebui să lucrăm toți împreună ca să oferim un spectacol curat fanilor noștri."

    #74 S. Cristian oferă un alt punct de vedere asupra circuitului: "Băi, deci am pornit simulatorul să mă obișnuiesc cu configurația asta atipică a circuitului. Și-ncă n-am trecut de primul viraj, îi tot dau cu viteză cum știu io că e pe Monza dar mă lovesc de baloții ăia inamovibili. rescaled.png ". #77 G. Mihnea dă replica: "Cum bă frate? Io vreau să frânez mai târziu decât tine și tu nu frânezi deloc? O să fie greu, dar mă bag acum la ture să mă antrenez!"

    Iar subsemnatul se întreabă, după încheierea conferinței de presă: Cu părerile atât de împărțite, oare se va vedea diferența de abordare a curselor și pe circuit? Monza Junior este un circuit special și n-aș vrea să ratez etapa asta, no matter what!

    Monza1966_Junior.jpg

    • Data: 04 Martie 2019
    • Server: Racing League Romania [RLR]
    • Program:
      • pana la 20:10 antrenamente libere
      • 20:15 Briefing (audio Discord)
      • 20:30 CALIFICARI (10 minute)
      • 20:40 pauză (5 minute)
      • 20:45 CURSA 1 (30' + 1 tura)
      • 21:15 pauză (5 minute)
      • 21:20 CURSA 2 (reverse grid; 30' + 1 tura)
    • Conditii de cursa:
      • Nivel de aderenta: OPTIMUM (100%)
      • Temperatura in aer: 22 de grade Celsius
      • Temperatura pista: 29 de grade Celsius

    • Driver assists:
      • Traction Control: FACTORY
      • ABS: FACTORY
      • Stability Control: OFF

    • Setup FIX
      • se pot modifica doar carburantul, ABS si TC.
      • Strategia e libera (nu avem PITSTOP obligatoriu)
     
  2. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,207
    Likes Received:
    870
    Up, ca asa ceva se citeste :D
     
    Zoinx likes this.
  3. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,207
    Likes Received:
    870
  4. M.Georgescu

    M.Georgescu New Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    16
    Likes Received:
    9
    Salutare si bun gasit la un nou ep...nu, trecem direct la analiza :)

    Bune ambele curse, am fost suficient de norocos si am profitat de niste dueluri pe care le arbitram din spate. Luc mi-ai tinut nervii intinsi la maxim, presiunea a fost reala. Nu stiu ce se intampla cu noi daca prima cursa mai avea 10 minute in ritmul in care venea Victor :confused:

    Cursa 1
    - @ 28:31 - pilotul #76 B. Marton ignora steagurile albastre si ma face sa exclam "honestly, blue flag, BLUE FLAG!". Sa ne destindem cu si rog oficialii sa analizeze comportamentul dumnealui. Inteleg ca sunteti inca sub lumina debate-ului nostru referitor la incidentul de pe Catalunya dar sa culminati cu a tine interiorul @ 29:15 in conditiile in care sunteti depasit cu 1 tur.. nu se cade, parol.

    Cursa 2

    - @ 16:00 - pilotul #33 Florentin ofera iar condimente neplacute curselor. Scena e partial trasa la indigo. Cu cateva ture inainte, exact in acelasi viraj 4, se duce ghiulea spre Victor care are exteriorul dar si prezenta de spirit sa il evite. Ghinion, ma loveste si face spin. Eu pierd timp dar mai enervant, pierd temperatura pe spate si ritm .. masina nu mai e aceeasi chiar daca impactul pare light.

    - @34:34 - Luc m-am uitat din mai multe unghiuri, din ambele masini. Stiu ca amandoi eram incinsi, eu sa-mi apar pozitia cu handicapul pe care il simteam, tu sa termini cat mai sus avand in vedere ca dupa t1 erai pe ultimul loc si 30 de minute mai tarziu te bateai pe podium cu o revenire super puternica. Astept opinia voastra

    Unu peste alta, a fost distractiv :)
     
    ihlades likes this.
  5. Marton

    Marton Member

    Joined:
    Aug 31, 2015
    Messages:
    32
    Likes Received:
    21
    Location:
    Targu Mures, RO
    Din ce-mi amintesc eu, tu cand ai zis de blue flag, eu abia te vedeam in oglinda, deci nu erai deloc in masura sa ma depasesti, ce trebuia sa fac, sa franaez, sa trag deoparte si sa astept pana treci?
    Dupa, ai devenit foarte agresiv in complexul de curbe, asa ca am incercat sa stau pe aceasi parte, sa te las sa treci, daca tot nu aveai rabdare pana la linia dreapta.
    Ca referinta, vezi regulile pt blue flag, mai exact punctul L-2: https://assettocorsamods.net/threads/regulament.1383/#post-9283

    P.S. Astept cu curiozitate decizia comisiei
     
  6. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    2,207
    Likes Received:
    870
    Eu am iesit mai putin sifonat din incident (DD FTW ?) insa cum nu eram sigur ce s-a intamplat, am cedat pozitia. All good :), a fost fun indeed. Iar cursa 1, TOP !
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice