[Feb 25, 2019] Sezonul 2 - Etapa 4 (Circuit de Barcelona-Catalunya Moto)

Discussion in 'Arhivele nationale' started by luchian, Feb 22, 2019.

  1. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,491
    Din nou in Spania, din nou Catalunya. Insa mai repede, pentru ca sicanele de final au disparut. Alergam pe varianta Moto GP.

    [​IMG]

    • Data: 25 Februarie 2019
    • Server: Racing League Romania [RLR]
    • Program:
      • pana la 20:10 antrenamente libere
      • 20:15 Briefing (audio Discord)
      • 20:30 CALIFICARI (10 minute)
      • 20:40 pauză (5 minute)
      • 20:45 CURSA 1 (30' + 1 tura)
      • 21:15 pauză (5 minute)
      • 21:20 CURSA 2 (reverse grid; 30' + 1 tura)
    • Conditii de cursa:
      • Nivel de aderenta: OPTIMUM (100%)
      • Temperatura in aer: 22 de grade Celsius
      • Temperatura pista: 29 de grade Celsius

    • Driver assists:
      • Traction Control: FACTORY
      • ABS: FACTORY
      • Stability Control: OFF

    • Setup FIX
      • se pot modifica doar carburantul, ABS si TC.
      • Strategia e libera (nu avem PITSTOP obligatoriu)
     
  2. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,491
    Fast-ish lap sample



    @ihlades poate mai bine, dupa spusele lui. Insa e bine daca ii batem deja timpul asta :D.
     
    Marton and ihlades like this.
  3. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,491
    Dinca Andrei likes this.
  4. M.Georgescu

    M.Georgescu Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    47
    Likes Received:
    63
    Salut si bine ati venit la un nou episod din Zidul Frustrarii®️ (de la hotlapper la pilot)®️. In episodul de astazi: voi merge din nou varza, voi acrosa iar pe final inteleg CĂ karma lucreaza 24/7 (inclusiv impotriva mea) ...

    Singura contestatie o fac pentru #75 I. HORIA si sunt mai descriptiv ca sa se inteleaga natura situatiei si ca sa inteleaga si el mai bine despre ce e vorba. Indiferent de cum se greseste in raport cu tine, asa ceva este impardonabil. Faci contestatie si lasi pe cei imputerniciti sa ia decizii, nu te apuci sa te razbuni pe circuit.

    O iau cronologic, calificari, masina cu spate fosforescent (identific ca e ulterior noul coleg B. ADRIAN). Bine ai venit in primul rand, in al doilea te rog sa iesi mai atent de la pituri in timpul quali, ma refer la atentie la cei care sunt in flying lap deja. E ok, toata lumea mai greseste, mai ales eu dupa cum urmeaza sa vezi mai jos.


    Cursa 2

    @5:36 urmeaza sa il acrosez pe colegul #75 I. HORIA (eram cu gandul la racecraft, la cele doua masini carora voiam sa le fac interiorul). Reperul meu de franare a fost (sa zicem) aproape OK doar ca in fata lui se intampla o mica coliziune, franeaza prevenitiv si se trezeste luat pe făraș de mine. Scuze! Sincer, putea fi evitat si imi pare rau. (apropo, stii ca in parapet doua secunde mai tarziu ai ajuns neghidat de mine, singur singurel) Scuze si pilotului din echipajul #81 care n-a mai avut ce face si s-a lovit iar de lipsa mea de experienta

    @10:40, pilotul #33 B. FLORENTIN nu vrea sa faca nota discordanta si face si el ceva de 'doi lei' (asa cum el s-a exprimat la adresa ligii si românilor din ea in etapa de la Zandvoort ). Bine ca fara urmari.

    @23:54 #76 B.MARTON in momentul franarii aveam aproape toata masina in fata ta dar il consider incident de cursa si mergem mai departe

    @24:24 incepe distractia cu I. HORIA, realizez ca e masina albastra acrosata mai devreme si decid sa iau gazul pe linia dreapta si sa il las sa treaca. Mare greseala.

    @26:31 greșește virajul 1-2, face un citybreak in Barcelona si revine pe circuit dupa.. pofta inimii, zic ca e ok, m-a recunoscut ca fiind cel care l-a pocnit la inceput de cursa si e normal sa fie un pic mai agresiv

    @27:32 te lovesc din nou, de data asta nu e vina mea, sa iti spun si de ce: ti-am vazut trasa normala si reperul de franare cu un tur inainte si in turul asta ai lasat 'usa deschisa', ai franat mai devreme, ai stat pe exterior iar in momentul in care ti-ai dat seama ca ma bag, ai inchis usa. Cativa metri mai incolo aleg din nou, prosteste, sa las gazul sa iti ofer pozitia

    32:32 te vad in oglinda cat de agresiv si sper sa nu faci asta, dar o faci. Diferenta dintre ce am facut eu pe parcursul cursei si ce ai facut tu este.. premeditarea coliziunii.

    35:31 karma ;)
     
    Adrian Bologa likes this.
  5. Adrian Bologa

    Adrian Bologa New Member

    Joined:
    Feb 24, 2019
    Messages:
    4
    Likes Received:
    2
    Inca odata, imi cer scuze pentru iesirea mea de la PIT. Nu mi s-a mai intamplat niciodata treaba asta. A fost pura neatentie probabil si nici acum, oricat incerc, nu imi aduc aminte sa te fii vazut venind din hot lap, ca iti faceam loc fara nici o ezitare.
    P.S. Ai cumva reluarea de la calificari, sa pot sa stau si eu linistit cu constiinta? :lol:
     
  6. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,491
    S-a notat. Si daca tot facem efortul de a verifica reluarea, vom analiza cu aceasta ocazie si alte incidente in afara cererii de mai sus (in limita timpului disponibil :D ).

    @Adrian Bologa daca nu apare o reluare pana diseara, o pot urca eu.
     
    Adrian Bologa likes this.
  7. M.Georgescu

    M.Georgescu Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    47
    Likes Received:
    63
    No pressure, este o rugaminte pentru viitor nu o mustrare.
     
  8. Adrian Bologa

    Adrian Bologa New Member

    Joined:
    Feb 24, 2019
    Messages:
    4
    Likes Received:
    2
    Da sure. No offence taken. Doar ca nu mi s-a mai intamplat pana acum. In orice caz, o sa tin minte si detaliul asta la urmatoarele ^_^
     
  9. Marton

    Marton Member

    Joined:
    Aug 31, 2015
    Messages:
    37
    Likes Received:
    30
    Location:
    Targu Mures, RO
    Sincer, nu-mi aminteam exact faza, doar ca am fost foarte surprins ca ai aparut in fata mea... Asa ca m-am uitat la replay si sincer, nu mi se pare ca ai facut o miscare de aparare a pozitiei, ci mi-ai inchis calea, intr-un moment in care era clar ca eu nu mai aveam cum sa iau exteriorul. Aditional, in opinia mea, exteriorul chiar te-ar fi avantajat, deci nici nu ma asteptam sa vii sa ocupi interiorul.

    Oricum, daca are cineva timp din comisie sa arunce o privire, as fi foarte curios ce si cum trebuia procedat acolo. Daca am fost eu de vina, imi cer scuze si o sa fiu mult mai atent data urmatoare.
     
    Last edited by a moderator: Feb 27, 2019
  10. M.Georgescu

    M.Georgescu Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    47
    Likes Received:
    63
    In dreptul reperului de franare care coincide cu turn-in-ul, evacuarea mea era in dreptul spoilerului tau. Asta se vede la reluare. In focul momentului stiam din helicorsa ca am deja mai bine de jumate de masina in fata, am vizat apexul pentru ca era dreptul meu si cea mai rapida trasa. Vezi attachment
     

    Attached Files:

    Last edited: Feb 28, 2019
  11. M.Georgescu

    M.Georgescu Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    47
    Likes Received:
    63
    Multumesc pentru analiza evenimentelor supuse contestatiei dar nu sunt de acord cu penalizare 10s pentru lovire intentionata,
    aia nu a fost gresirea reperului de franare a fost refulare si merita black flag. Daca omul este sincer va recunoaste ca asa e. Nu e ok dar mergem mai departe
     
  12. Marton

    Marton Member

    Joined:
    Aug 31, 2015
    Messages:
    37
    Likes Received:
    30
    Location:
    Targu Mures, RO
    Cum am zis, in opinia mea, in momentul acela chiar daca aveai dreptul la interior, eu nu mai avem cum sa iau exteriorul, nasul masinii mele fiind mai in fata decat spatele masinii tale. Deci puteam sa ies doar in nisip. Si asta doar daca nu ma surprindea asa de tare manevra ta.
    Aditional, chiar in screenshotul tau, se vorbeste ca la apex esti in fata, nu la reperul de franare.
    Deci, chiar daca ai dreptul la ceva, poate te gandesti un pic inainte de o manevra brusca, ca poate cauzezi accident, omul de langa tine nu e Senna nici la reflexe, nici la experienta.
     
    Last edited: Feb 28, 2019
    luchian likes this.
  13. ihlades

    ihlades Well-Known Member Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    326
    Likes Received:
    477
    Location:
    Bucharest, RO
    Avem un regulament pe baza caruia am luat deciziile; o penalizare de 10s este corecta pentru o eroare de pilotaj. Spun asta pentru ca nu se vede intentia clara de a te lovi, ba chiar se vede ca a inceput sa franeze cat de repede a putut dupa ce ti s-au aprins tie stopurile. Masinile erau chiar mai apropiate decat atunci cand ati avut rolurile inversate (tu ai franat prea tarziu si ai intrat in Horia).

    Nu cred ca ar trebui sa iei incidentul asta, vorbim concret despre el, atat de personal. Lumea mai greseste si este penalizata conform regulamentului. Recidivistii vor primi un tratament mai sever, dar nu putem pleca de la ideea ca toate incidentele au fost cauzate intentionat.
     
    Marton and luchian like this.
  14. M.Georgescu

    M.Georgescu Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    47
    Likes Received:
    63
    Daca e dreptul meu (recunoscut si de tine) sa pozitionez masina pe trasa ideala pentru virajul ala (pentru ca am mai mult de jumate de masina in fata ta)...tu te astepti sa mentin trasa exterioara ca sa iti permit tie sa iei apexul? Niciodata, intentia mea era sa ocup pozitia ta si sa te pun in dificultate - inclusiv sa te incetinesc - atat timp cat o fac regulamentar, e ok. Asa nu intelegi tu, despre asta sunt cursele. Daca te uiti la reluare, te-am menajat pe perioada mai multor viraje iar acolo unde am avut oportunitatea m-am bagat.

    Mie mi se pare situatie de "facerea de bine e ..." si am mai invatat un lucru.

    PS: daca eram in in plaja de 48h de contestatii, as fi intrebat oficialii ce parere au, ca poate ai dreptate
     
  15. M.Georgescu

    M.Georgescu Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    47
    Likes Received:
    63
    Victor, am o parere foarte buna despre stilul tau de pilotaj si l-am vazut si in oglinda si prin parbriz :) Vrei sa cred ca tu franezi in functie de cum aprind stopurile oamenii din fata? Nu cred asta. Asa ca nu folosi argumentul asta. Omul frana cu 2-3 lungimi de masina mai devreme in mod normal, voia sa ma arda (as in take me out) cu orice pret in virajul ala. Stii piesa aia a lu mafia? N-ai fost acolo, sa vezi, tot ce am vazut? :lol:
     
  16. luchian

    luchian Administrator Staff Member

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    3,007
    Likes Received:
    1,491
    Eu as invata altceva din asta : mai bine play it safe. Nu doresc sa reiau discutiile despre cine are dreptate (insa si daca ar fi consens) la sfarsitul serii, singurul care pierde ramane pilotul care iese in decor.

    IMO, n-avem nimic de demonstrat unul altuia (nu ma refer la tine Mihnea, zic in general, catre toti cei din liga). Scopul este doar sa ne intalnim o data pe saptamana, sa glumim, sa ne intrecem si sa "sheruim" placerea asta nebuna numita simracing. Si care as adauga, pare sa fie atat de rara in Romania (altfel nu imi explic cum de nu avem sute de oameni care doresc sa alerge..).

    Spor la antrenamente si ne vedem luni :)
     
    Marton likes this.
  17. Marton

    Marton Member

    Joined:
    Aug 31, 2015
    Messages:
    37
    Likes Received:
    30
    Location:
    Targu Mures, RO
    Am o singură chestie de adăugat: dacă e dreptul tău suveran aceea linie și tu crezi că poți vira brusc în calea mea, atunci oare de ce toate sistemele de rating din simracing (vezi iRacing sau Minorating) de punctează ambii participanți în incidente (excepție fiind cele clar ilegale)? Pe circuit cu mașina proprie, dezvoltată cu banii tăi făcuți cu multă sudoare, mi-ai tăia la fel calea?
    Și cu asta eu am încheiat tema, că nu pare constructivă ...
     
    M.Georgescu likes this.
  18. ihlades

    ihlades Well-Known Member Staff Member

    Joined:
    Sep 19, 2014
    Messages:
    326
    Likes Received:
    477
    Location:
    Bucharest, RO
    Ah nu bre, nu asa se franeaza, dar stii cum e cand te alergi si gresesti... vezi ca i se aprind celui din fata stopurile si ai un moment din-ala de "Oh ****! Am comis-o deja!" si apoi franezi si tu, chiar daca e prea tarziu. Ca atunci cand nu ai toate actele la tine dar tot te milogesti la autoritati "Poate ne intelegem cumva". :lol:)
     
  19. M.Georgescu

    M.Georgescu Member

    Joined:
    Jan 12, 2019
    Messages:
    47
    Likes Received:
    63
    Just a wild guess. Poate pentru ca sistemul respectiv nu isi permite, pentru multitudinea de incidente, un comisar de cursa (om) la care sa se faca apel si care sa analizeze incidentul (by the book) ?

    Asa e, inchidem subiectul
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice